coolt jibbspel

coolt jibbspel
Coolt! Det var ju riktigt kul. Men va fan, jag kommer inget högt i quarterpipen! Och kan man göra volter med skruv?

coolt jibbspel
För att få mycket poäng ska man inte låta gravitationen ta överhanden. Rotationen ska alltid avlutas med en flexradie på ca 10-15 grader. Det svåra med QP:n är att inte låta tailen balansera på ytan utan att det blir hög friktion. Spela på!

coolt jibbspel
tjeeeena! vilka trick får mna bäst poäng för???.......om man gör så att den ska gö typ misty men då gör den typ 900???

coolt jibbspel
Men va fa-an, jag gör trippelvolter men kommer inte ens i närheten av 10000-15000 poäng!

coolt jibbspel
Hur jag än gör får jag inte över 1800p !! hur spelar man !? hur får man fart !?

mvh
Micke

coolt jibbspel
I bigjumpet sätter jag mistyflip 2340 illegal + phil´s grab. I QP:n flyger jag över 4:an och gör mistyflip 2160 illegal + mutegrab

coolt jibbspel
Hur F*n kan ni få så mycket poäng? var skitnöjd med mina 9800 tills jag läste detta inlägg ... hehehe ... dax att träna mer =)

coolt jibbspel
Eller hur? Det är ju bäst! Ja, är det nån som vet hur man kan skaffa fram en sån där kod, så att man slipper betala 15 dollar för att få hela spelet?

coolt jibbspel
Ladda med Space+Vänster+Upp. Börja med 360 illeagal. Gå över till Seamen (Z+X) och landa fakie (total snurr är 900)
Gör 540 Seamen i QP:n och landa fakie igen. Håll inne snurrknapparna och Space så snurrar gubben på marken ett tag till å poängen rullar in!

coolt jibbspel
Vem säger att man kan få 21000 p på det här spelet ?! det är omöjligt ! Jag har i alla fall suttit 4 timmar nu och lyckats komma över 4meter i qp:n och få ihop 10700 p !! slå det !!

coolt jibbspel
Jag trodde alla var mytomaner när jag läste inläggen första gången...över 20 000 poäng och jag fick bara 3000! Har tränat lite mer (ett tecken på brist på skidbackar?) och skrapat ihop 24 400 poäng. Ett tips till alla som inte tror på de siffror som finns redovisade här: När ni landat i qp:n, ladda på nytt och snurra! Då kommer extrapoängen som ett brev på posten. Lycka till! Jo, säger inte det maniska spelandet lite om hur tråkig världen kan vara ibland...suck...det var bättre förr...

Tillbaka
Topp