Kruxelidux_ninjamaster
Aktiv medlem
Cork 360
Hur gör man Cork 360?? Går det att träna på studsmatta lr trampolin.?
Ungefär! jag tänker lincoln men går liksom in i en snurr istället.jibb3r sa:jo men att man drar backflip över axeln så ba vrider man sej lite i luften eller har jag fel?
vad e en flatspin:Pooj sa:jag tänkte som om jag skulle göra en flatspin 3, då blev det cork 3. jag tyckte det va ganska lätt.
det är fan inte så 'bara'. cork 3an är fan svår.jeppenator sa:en cork 3 är nästan samma som cork 5 men mindre rotation.. det är väldigt svårt på studsmatta men när man lärt sej de så sitter de lätt sen..
på skidor så är de väl bara att carva på kicken och luta sej ueråt bakåt?
Är ju lite från person till person vad man tycker är lättast, jag åker dock bräda men tycker att få till själva snurrer osv på bio 5 är lättare.EnSkOkAnsKe sa:jag lärde mig bio 360 i vintras men vilket är lättast?
bio lr cork 360 ni som kan
Kan nån förklara hur man gör bio 3? Borde inte vara möjligt...EnSkOkAnsKe sa:jag lärde mig bio 360 i vintras men vilket är lättast?
Det är inte så svårt förutom att man landar konstigt! får väl filma till vinternRastavibrationer sa:Kan nån förklara hur man gör bio 3? Borde inte vara möjligt...EnSkOkAnsKe sa:jag lärde mig bio 360 i vintras men vilket är lättast?
i hur stort hopp gjorde du de?EnSkOkAnsKe sa:Det är inte så svårt förutom att man landar konstigt! får väl filma till vinternRastavibrationer sa:Kan nån förklara hur man gör bio 3? Borde inte vara möjligt...EnSkOkAnsKe sa:jag lärde mig bio 360 i vintras men vilket är lättast?