Cork 720

• Trådstartare Trådstartare JSL
  • Start datum Start datum

JSL

Ny medlem
Cork 720
tja !

är det nån som kan hjälpa mig genom att förklara hur ja ska göra cork 7a på studsmatta, när jag gör så blir det bara backflip 180 kan skicka klipp.

Cork 720
hmm.. börja köra några vanliga 7or så dom sitter bra, sen kollar du dej ner lite mer över axeln och du kommer in i cork av dej sjäv! skönaste tricken på studsmatta enlit mej.. du kan göra de med alla grabs du vill! :D

Cork 720
jag tänker typ snurra allt va jag kan och typ vid 360 försöker jag´luta mej lite bakot jao

Cork 720
släng dig snett bakåt och gå runt axeln några gånger sen sitter den ;) titta gärna på cork 7 på andra som gör det och härma!
lycka till ;)

Cork 720
börja med att typ göra en cork 360 där du landra på rygg, sen gör du likadant med mer studs så ska du se att det sitter

Cork 720
I början är det enklast att tänk dig att du börjar snurra och vid 180 så böjer du ner kroppen mot matten, nästan som om du ska börja göra en framåtvolt direkt efter 180n. Då kommer du in i corken men du fortsätter kolla runt axeln. Sen är dte bara att fortsätta snurra så kommer du landa rätt av dig själv.

Cork 720
jag kör cork framåt och då slänger jag mej åt helvete fort i början, lägger på en pyteliten shyfty sen äre bara att sno runt 180 degrees till och du har nog förmodligen gjort cork 720, ibland blir det mer cork och ibland inge alls men det spelar ingen roll, man gör det ju ibland ialla fall ;)

Cork 720
nu har ja hajjat cork grejjen men de blir liksom 1080 fast ja landar på rygg inte på bena :P fattar inte hur ja ska komma tillbaks när de går så jävla fort

Cork 720
du måste tänka att de är en rotation, du ska snurra två varv och inte flippa nått.
Du kan börja med att göra halva corken och landa på rygg(efter en 360)Så du får in känslan hur du ska slänga.
Sen äre bara att prova dig fram:D blir lätt att man corkar över dom när man inte är säker på rotationen, men de är bara att prova dig fram:)
är bra om du har nån homie som kan berätta för dig när du gör fel elr rätt så du inte lär dig fel:)

Cork 720
Ta din korkskruv, kör ner den i vinflaskan! Rotera korkskruven två varv exakt så har du korkat en 720!
Så nu är det bara att gå till närmaste lokala förorts tobaksaffär och köpa två liter vin så är det bara att nöta sönder så sitter den snart! Lycka till!

Cork 720
du tar bärsen och senn skickar du åt sidaaan. Lutar bakåt. Senn löser det sig. fan att ma nin te stängde asv datorn asså. innan. blir problem

Cork 720
du tar bärsen och senn skickar du åt sidaaan. Lutar bakåt. Senn löser det sig. fan att ma nin te stängde asv datorn asså. innan. blir problem

Cork 720
om du snurrar vänster tänker jag att slänga högerarmen bakom vänsteraxeln och hålla så tills jag landar första graben jag tog på den var reverse japan. om du snurrar vänster gör du samma sak fast vänsterarm bakom högeraxel. och man kan ta alla grabar på cork. jag tränar på PK mute :)

Tillbaka
Topp