Cork, Bio, D-spin?

Cork, Bio, D-spin?
Kollade på en film som jag och några mates gjorde 08/09 då jag upptäkte ett ganska konstigt cork/bio/D-spin aktigt trick som jag gjorde vid 0:18. Och nu till frågan: vad tycker ni det här ser ut som? jag tycker själv det liknar en bio spin men den är helt klart lutad mer än 45 grader om man ska gå efter Jacob Wester's trick lexikon!

Medveten om att jag inte landar det och att det inte är världens steeze på det eller något annat i filmen. Undrar bara vad ni tror att det är:)

Senast ändrad:
Cork, Bio, D-spin?
Vad jag vet så är cork 45 - 90 grader.
Varför skulle annat gälla för Bio.

Fet grab och stomp afterbang så hade den varit riktigt sweet :)

Cork, Bio, D-spin?
Vf inte kalla allt för cork :).. lite cork - mer cork - över cork.. Livet skulle va så mycket enklare då!

Senast ändrad:
Cork, Bio, D-spin?
men de är ju iof ett ilands problem.. Folk som ens tar upp såna här säker borde ta en funderar om skidsport är något för de. IRONI!!!!!!!!!!!!!!!

men helt seriöst har ni inte bättre saker för er än att diskutera detta? Sen får väl jag kalla de vad jag vill och jag kallar de cork. HAHAHAHAHAHA

IRONI!!!!!!!!!!!

Nästa gång jag står i parken, ska jag pausa livet och mäta lutning på den som är i luften! Så jag vet exakt!

Senast ändrad:
Cork, Bio, D-spin?
Johanftw sa:
Nästa gång jag står i parken, ska jag pausa livet och mäta lutning på den som är i luften! Så jag vet exakt!
Handlar ju inte om hur många graders lutning det är utan åt vilket håll. På CR's klipp ser man tydligt att han lutar framåt = Bio, bakåt = cork...

Cork, Bio, D-spin?
Johanftw sa:
men de är ju iof ett ilands problem.. Folk som ens tar upp såna här säker borde ta en funderar om skidsport är något för de.

men helt seriöst har ni inte bättre saker för er än att diskutera detta? Sen får väl jag kalla de vad jag vill och jag kallar de cork. HAHAHAHAHAHA

Närå ska du inte behöva, jag kan stå där redo med gradskivan :D

Tillbaka
Topp