crowbar/splice rea pa stadium

DJElo

Ny medlem
tankte ba saga att stadium har rea pa alla crowbar,extra llinser o splice..999 for googles,499 linserna

Vilken stadium pratar vi om? samma pris på internet som förrut.

va v id stadium i barkarby.officiellt pris fran imorn men han va shysst att ge idag.kopte en av deras pro varianter med pink irid. + hi extra for 1498! han sa det gallde alla staium..

tja,hor ren t med ind. butiker om vad som finns kvar.barkarby hade ganska manga modeller kvar och ett antal linser till crobar och splice

om ni inte tror mig sa ring barkarby stadium,den vid ikea o fraga efter han som e skidansvarig.e ute a aker sa kan inte fotta kvitto..

Kan bekräfta. Köpte ett par Oakley Splice häromdagen på Stadium i Länna för 999 bagare. Så nog var det rea, men å andra sidan var det sista paret också. Dem hade även rea på nån Crowbar...

Senast ändrad:
crowbar lite storre.
men nu har de rea pa ALLA modeller tills det e slut :) sa ring runt..i barkarby hade de tanner hall/danny kass/etc etc kvar

Fan då, Stadium i Umeå har aldrig haft varken Crowbar eller Splice. Någon A-frame i höstas bara..

Säljer stadium google?

Fett billigt dessutom, får hoppas ingen köpt detta stora företag tills jag drar på stan imon ;)

Thomsson sa:
Säljer stadium google?

Fett billigt dessutom, får hoppas ingen köpt detta stora företag tills jag drar på stan imon ;)
+1 internetz to u sir :)
markte inte forran lite efter men forvanad att ingen la marke till det :P

GOS sa:
Fan då, Stadium i Umeå har aldrig haft varken Crowbar eller Splice. Någon A-frame i höstas bara..
Joru både dom i stan och på ersboda har en modell av crowbars. en typ rödvitnåt eller orange kanske den är med en orange lins

NK i sthlm har också satt igång sin rea på alpingrejer, däribland rea på oakleygoggles. 500 spänns avdrag på priset eller halva priset, lite beroende på modell och färg.

Tillbaka
Topp