Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Helt grön på telemark.
Hyrt några gånger och nu är det dags att konvertera.
Skulle jag märka stor skillnad åkmässigt på en XP jämfört med CXP, på priset märks det ju en hel del......
Hur stor skillnad är det?
Jag har själv xp och tycker dem gör ett bra jobb i pisten. Har inte hunnit testa så mycket offpist med dem ännu men det lilla jag kört har dem funkat.
CXP är ju rätt mkt mjukare än XP, dessutom lägre. Beror på vad du vill ha pjäxorna till, kan t.ex. kanske vara lite skönare med CXP om man går mkt och långt, annars är åkprestandan nog bättre hos XP:an. Jag tror nog egentligen att du blir nöjdare med en XP i längden. Lycka till!
Köp hos www.sport-conrad.de eller www.telemark-pyrenees.com så blir det inte så dyrt
Innan du bestämmer dig för crispi, kolla att dom inte nyper dig i tårna. Crispi har jättebra passform på många, men kan ge vissa personer problem med tå-nyp i bälgen.