Pl0PPEN Medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #1 hejsan ! undrar bara om det är någon på freeride som lirar cs? asså inte bara tråkar och kör public utan pcw osv =) :D
hejsan ! undrar bara om det är någon på freeride som lirar cs? asså inte bara tråkar och kör public utan pcw osv =) :D
D dsavela Ny medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #2 Jag gjorde tills sommaren började. Är high när jag spelar som mest vilket brukar vara på vintern när backen stängt. Hur går det med cs för dig då? :D
Jag gjorde tills sommaren började. Är high när jag spelar som mest vilket brukar vara på vintern när backen stängt. Hur går det med cs för dig då? :D
Pl0PPEN Medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #3 asså jag lirar lite pcw och så ibland på helgerna men annars tänkte jag mig bara kanske möta ngt lag på FR =)
asså jag lirar lite pcw och så ibland på helgerna men annars tänkte jag mig bara kanske möta ngt lag på FR =)
NinjaBoii Ny medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #4 haru server? ge IP kommer in dirr, har skit tråkigt cs 1.6 va? Senast ändrad: 2010-09-02
magnusericsson Ny medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #7 Css suger just nu dock, det enda jag spelar. Nu kommer cod och moh ta över!
ThomasE Medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #8 wallb3rg sa: css!? Klicka för att se resterande... CSS är för p12's å noobs
D dsavela Ny medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #9 Men låt han spela vad han vill dirty, cs 1.6 är ju najs, vi kan dra ihop 5 från norrland och 5 från resten av sverige och köra en pcw
Men låt han spela vad han vill dirty, cs 1.6 är ju najs, vi kan dra ihop 5 från norrland och 5 från resten av sverige och köra en pcw
SverigeTomten Ny medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #12 Mogna över till Team Fortress 2 i stället.
ThomasE Medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #13 dsavela sa: Men låt han spela vad han vill dirty, cs 1.6 är ju najs, vi kan dra ihop 5 från norrland och 5 från resten av sverige och köra en pcw Klicka för att se resterande... Här spelas Cod! Endast!
dsavela sa: Men låt han spela vad han vill dirty, cs 1.6 är ju najs, vi kan dra ihop 5 från norrland och 5 från resten av sverige och köra en pcw Klicka för att se resterande... Här spelas Cod! Endast!
solfiluren Medlem 2010-09-02 CS ?! ngn på FR som lirar? #15 ingen som lirar på spelarenan? mkt fuskare osv ja jag vet men det är ganska skoj att se ens rank