Custom hjälm

KasperT

Medlem
Custom hjälm
tja jag har lackat om min hjälm för jag tyckte den var lite tråkig. Sen köpte en kompis en likadan:( och jag skulle vilja ha lite konstruktiv kritik på vad som var snyggt och mindre snyggt;P den var vit innan om ni vill veta:D

Custom hjälm
Älgen var riktigt kul! Vad var det för hjälm innan? Den var snygg form och sånt. Skidåkaren mitt uppe på var väl mindre najs men resten var helt OK i min åsikt.
Najs!

Custom hjälm
jo det kanske blev lite kladdigt men jag har ritat allt med en spritpenna;P det var en bern barker(aka ridhjälmen enligt t ex martindhamartin):D.

Custom hjälm
du skulle ha maskat och sen sprayat svart färg och inte ritat med penna lol, blir så sjukt fult gläns av spritpennor

Custom hjälm
Najs men tips tips jag kan tänka mig att spritpennefärgen nöts bort ganska fort om du inte behandlar det på ngt sätt. Eller vad vet jag, du kanske redan gjort de :)

Custom hjälm
Carl-Jan sa:
Najs men tips tips jag kan tänka mig att spritpennefärgen nöts bort ganska fort om du inte behandlar det på ngt sätt. Eller vad vet jag, du kanske redan gjort de :)
jo har stoppat på klarlack:D sen kan jag ju alltid rita på mer om det försvinner:D

Senast ändrad:
Custom hjälm
Custom hjälm
ser sjukt kladdigt ut och jag skulle inte vilja ta på den, du skulle ha sprejat ist för vad nu du har gjort. samt dissat brant klibborna!!

Senast ändrad:
Custom hjälm
Tänkte ändra på min hjälm eftersom jag inte har ekonomi till att köpa en ny. Vilka material går att använda och vad ska man tänka på? Det kreativa kan jag nog lösa men behöver lite mer teori innan jag vågar ge mig i kast!

Tack!
J

Custom hjälm
Skantorp sa:
Tänkte ändra på min hjälm eftersom jag inte har ekonomi till att köpa en ny. Vilka material går att använda och vad ska man tänka på? Det kreativa kan jag nog lösa men behöver lite mer teori innan jag vågar ge mig i kast!

Tack!
J
jadu jag hade nå sandpapper typ 100 eller nå sen hade jag en burk med grå sprayfärg och en spritpenna och för mycket idéer ;P så jag tänkte bara jag vill ha en ny färg på hjälmen och jag gick ut och kolla vad jag hade sen blev det som det blev;P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp