Vart ju nice för att rita med spripenna då ju iaf!KasperT sa:jo det kanske blev lite kladdigt men jag har ritat allt med en spritpenna;P det var en bern barker(aka ridhjälmen enligt t ex martindhamartin):D.
det e ju pga klarlacken inte spritpennan;PtheoJ sa:du skulle ha maskat och sen sprayat svart färg och inte ritat med penna lol, blir så sjukt fult gläns av spritpennor
jo har stoppat på klarlack:D sen kan jag ju alltid rita på mer om det försvinner:DCarl-Jan sa:Najs men tips tips jag kan tänka mig att spritpennefärgen nöts bort ganska fort om du inte behandlar det på ngt sätt. Eller vad vet jag, du kanske redan gjort de![]()
Nåmen då, klart o betart. Då har jag inget mer att klaga påKasperT sa:jo har stoppat på klarlack:D sen kan jag ju alltid rita på mer om det försvinner:DCarl-Jan sa:Najs men tips tips jag kan tänka mig att spritpennefärgen nöts bort ganska fort om du inte behandlar det på ngt sätt. Eller vad vet jag, du kanske redan gjort de![]()
jå:DCarl-Jan sa:Nåmen då, klart o betart. Då har jag inget mer att klaga påKasperT sa:jo har stoppat på klarlack:D sen kan jag ju alltid rita på mer om det försvinner:DCarl-Jan sa:Najs men tips tips jag kan tänka mig att spritpennefärgen nöts bort ganska fort om du inte behandlar det på ngt sätt. Eller vad vet jag, du kanske redan gjort de![]()
![]()
jadu jag hade nå sandpapper typ 100 eller nå sen hade jag en burk med grå sprayfärg och en spritpenna och för mycket idéer ;P så jag tänkte bara jag vill ha en ny färg på hjälmen och jag gick ut och kolla vad jag hade sen blev det som det blev;PSkantorp sa:Tänkte ändra på min hjälm eftersom jag inte har ekonomi till att köpa en ny. Vilka material går att använda och vad ska man tänka på? Det kreativa kan jag nog lösa men behöver lite mer teori innan jag vågar ge mig i kast!
Tack!
J