Cykla Stockholm -> Chamonix

foorm

Ny medlem
Hallå,

Vill Cykla under sommaren 2016 från Stockholm eventuellt Malmö till Chamonix åka en vända skidor där och ta flyget hem. Då ingen i mitt umgänge nappar på detta äventyr så är jag själv på denna ide än så länge. Tänker dock att det kan bli lite långtråkigt och svårt att hålla sig motiverad om man gör detta själv så därför letar jag efter någon/några som skulle vilja göra detta också!!

Om mig:
Kille 23 (eller man kanske numera....)från Stockholm, studerar ekonomi i Örebro, älskar att åka skidor spela golf m.m

Senast ändrad:
Sommarskidåkning i Chamonix är jag ovis om. Att åka skidor på Mount-Blanc vore såklart kul men har även börjat fundera på om man kanske skulle knata upp för berget när man ändå är där!! Jo men projektet ska bli särskilt kul och utvecklande då jag ännu inte lyckats samla på mig så mycket res/äventyrs upplevelser för att jag varit dålig på att prioritera egna drömmer fullt ut!!

Tycker det låter som en fantastisk ide, kör på även om ingen vill hänga med!
Men för att du inte ska bli besviken när du kommer fram så räkna inte med att åka så mycket skidor. Finns dock mycket att skoj att hitta på, t.ex. cykling.
Att knata upp för Mount Blanc och åka skidor bör man kanske inte göra hursomhelst, det är inte Gustavsbacken i sälen precis.

Blev riktigt inspirerad att göra samma sak! Lite svårt nu när man bara går andra året på gymnasiet men det låter som en grym idé.

Snödjup

Tillbaka
Topp