grejjen me 360 e att man kan göra den på helt annat sätt än vad man gör t.ex 720 o sånt.
ett sätt (när man har ett litet pytte hopp o ska snurra skitsnabbt) är att bara slappna av och ta lite soft rotation med armarna, inte så att du drar dej runt utan så att armarna nästan flyger runt av sej själva och du följer med snurren, då blir det oftast så att först snurrar kroppen sen skidorna sedan kroppen, när du gör på detta sättet kommer du inte klara mer än 360 hur stort hoppet än e,du behöver knappt äns kolla åt d hållet du roterar för du har rotationen såopas stabilt.
andra sättet (använder man när man ska göra d på större hopp och t.ex ta en grab) är att köra upp mot kickern och inte dra i rotationen med armarna utan bara typ svänga runt lite o dra igång me hela kroppen, kom ihåg att kola åt det hållet du snurrar och håll ihop kroppen, ju mer du vill snurra, desto mer tar du i med armarna, men om du ska köra på ett litet hopp (3-5 meters platå) behöver du knappt ta i med armarna, tänk bara på att hålla ihop kroppen och slappna av.kolla åt de hållet du snurrar, när du satt det några gånger kan du prova att ta en grab, när du satt de stabilt några gånger så prva att dra lite mer rotation och dra en 540.
ja vet att det blev loite krångligt men jag hoppas du förstår, skriv i min gästbok om du undrar över något så kan du få min msn så kan ja skicka lite filmer där man ser ganska bra hur man ska göra.
lycka till
peace