Dags för upprustning?

Blide

Medlem
Dags för upprustning?
Är det bara jag som tycker att Freeride ser ut som nån 15-årings hobbey projekt om Nintendo?
Jag tycker det är dags att bygga om sidan från grunden och fixa ett lite lyxigare forum. Jag vet att det är mycket begärt och har full förståelse om de ansvariga inte har tid eller likande, det är bara vad jag tycker.

Dags för upprustning?
jag tycker att forumet är lättförståeligt och bra. jag HATAR svåra forum, detta är bra. sluta klaga.

Dags för upprustning?
håller med jibb-viktor . helt perfekt forum lätt att hitta, lätt att läsa och svara . jag tycker dom kan lägga ner den tiden på att fixa roligare grejjer isåfall eller kanske tillomed låta dom få nåra fler skidtimmar

Dags för upprustning?
Hela upplägget av sidan tycker jag funkar skit bra, orka forum eller liknande där man får sitta en minut för att förstå det. Simpelt och funktionellt, skitbra

Dags för upprustning?
Ett litet lyxigare forum vore bra tycker jag. Finns ett open source-forum som heter phpbb, som jag tycker verkar bra. Kräver att sidan som det ska köras på har stöd för php, vilket freeride.nu har, samt en mysql databas(vilket är gratis).

Dags för upprustning?
Vilka funktioner är det du saknar på Freerides forum? Kom gärna med förslag.

När jag byggde Freerides forum var målet att få ett snabbt forum och där innehållet skulle stå i centrum, därför har jag skippat bl.a olika grafiska smileys, typsnitt ändringar.

Dags för upprustning?
FrankieBoy> Vad är som gör whoa forumet bra?
När jag tog mig en snabb titt på forumet, verkar det för mig ganska likt Freeride forumet.

Dags för upprustning?
Forumet är bra tycker jag...

Men det börjar bli lite väl mycket ironi och oseriösa svar. Har man inget att tillföra, går det även bra att hålla tyst...

Dags för upprustning?
de här forumet är ju grymt!! klockrent, simpelt, och inte massa smileys och hoppande tanter! keep it clean

sanken

Dags för upprustning?
word! det finns dessutom inget värre än att behöva hämta plugg-ins och/eller vänta skit-länge på att nån flash(ig) sida ska laddas bara för att man har en halvdan uppkoppling.

Dags för upprustning?
johan, informationen i centrum och skippa grafiska smileys, signaturer och bilder tycker jag är en toppen strategi. fortsätt gärna med den! otroligt jobbigt med forum som exploderar som ett fyrverkeri i bilder, smileys och andra saker som rör sig.

sen vad som skrivs i forumet är en helt annan sak. det är klart roligare att läsa när folk hjälper varandra och kommer med seriösa svar på frågor och inlägg. ironi är kul men det tenderar att bli lite tråkigt och tjatigt i längden.

Dags för upprustning?
freeride funkar fint. skit i att ändra. uppenbarligen bara ett fåtal som vill ha flash. skit i dom. detta är nog det bästa forumet jag skrivit i.. enkelt. rent.

Dags för upprustning?
Det jag skulle vilja ha ar nan typ av RSS feed, sa man inte behover refresha
sidan for att se om det kommit nya inlagg.

Tycker det ar helt ratt att innehallet tar huvudrollen pa forumet, vill man se
bilder finns det ju massa andra stallen pa freeride som erbjuder schnygga
foton. Tex.

Dags för upprustning?
jag gillar inte sidan, tycker den är rörig..
ProStuffs community är mycket lättare och mer överskådlig. Tydligare forum har den också.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp