kevinMEkepil
Ny medlem
Dalbello's Krypton Il Moro T boot VS Full tilt
Tjena! Börjar bli dags att köpa nya pjäxor nu och jag undrar vilka som är bäst. Dalbello's Krypton Il Moro T boot. eller Full tilt hot dogger? =)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej tack! Jag tror att det blir dallbello för kan köpa de av min kompis för cirka 1500 så det är väldigt bra pris.T-im sa:Jag har haft ill moro pjäxorna nu i 3 säsonger och det är det bästa köpet jag gjort. Kommer alltid köpa dalbello pjäxor även om dem är lite dyrare. Man får vad man betalar för. Hot dogger pjäxorna är lite mjukare än va dalbello pjäxorna är, men med dalbello pjäxorna följer två olika plösar med, en hårdare och en lösare.
Jo jag vet, de kostar väl kring 5000-6000 nya eller något sånt. Vad betyder rolleyes?linder sa:Det är ett grymt bra pris, speciellt om dom inte passar och du måste köpa nya![]()
Dalbello är grymma, om de passar din fot, så även Full Tilt. Man får visserligen bara med en tunga till alla FT men det går att köpa till lösa för 500.T-im sa:Jag har haft ill moro pjäxorna nu i 3 säsonger och det är det bästa köpet jag gjort. Kommer alltid köpa dalbello pjäxor även om dem är lite dyrare. Man får vad man betalar för. Hot dogger pjäxorna är lite mjukare än va dalbello pjäxorna är, men med dalbello pjäxorna följer två olika plösar med, en hårdare och en lösare.
Vad linder menar är att om de inte passar din fot spelar det ingen roll om de så kostade 500, du måste ändå se dig om efter ett par nya.jibber97 sa:Jo jag vet, de kostar väl kring 5000-6000 nya eller något sånt. Vad betyder rolleyes?linder sa:Det är ett grymt bra pris, speciellt om dom inte passar och du måste köpa nya![]()