December i Dizin eller januari i StAnton.kommentar
Jag väljer mellan två resor denna säsong. Det första alternativet är att sticka själv några veckor till Iran, något jag har varit sugen på en längre tid. Vad jag har förstått så börjar säsongen i Dizin i november/december men hur snökvaliteten är innan nyåret vet jag inte än. Någon som funderar på en liknande resa eller har erfarenheter av åkning i Iran? Alla tankar är välkomna.
Det andra alternativet är att bila med en vän två eller tre veckor i januari till St Anton, och förmodligen skaffa boende i Pettneu. I vilket fall det kommer att finnas möjlighet för fler personer att åka med. Förslag om boende? Vill ni åka med?
/Olof
Det andra alternativet är att bila med en vän två eller tre veckor i januari till St Anton, och förmodligen skaffa boende i Pettneu. I vilket fall det kommer att finnas möjlighet för fler personer att åka med. Förslag om boende? Vill ni åka med?
/Olof