Dela Boende i franska alperna??

saraS3

Medlem
Hej!

Jag och min pojkvän tänkte vara i Le Deux Alpes ungefär två månader i vinter och undrar om någon/några vill dela boende??

L2A är inte en jättestor ort, men det är högt beläget och har bra friåkning! I liftkortet ingår även över 20 dagar i andra orter som Serre Chevalier, Alpes D'huez m.f.

Vi pluggar båda så tänkte åka ner efter tentorna i mitten av januari och åka hem i slutet av mars. Vi har hittat flera boenden som hade funkat bra men det blir lite dyrt att bo bara två. Säg till om ni undrar något eller är sugna att hänga på :)

RelesjoJr

Ny medlem
Är nyfiken på vad boende för 2 månader kostar cirka där nere?
Jag är själv inne på att vara nere en period i alperna. Även om det kanske inte blir riktigt så lång tid som ni planerar.
Vad skulle kostnaden bli för per person för de boendealternativ ni tittat på?

/Christofer

Jag och två tjejer till har hittat en studio för fyra, från 11 januari till säsongens slut. Bra pris och superläge (precis brevid jandriliften). Den är dock sen innan bokad två veckor i februari så vi tänkte passa på att utnyttja våra skidagar i Alpe duez, Sestriere och Serre Chevalier.

Skicka pm om det är intressant!

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp