Dela boende Whistler 2014/2015

Kommer till Whistler på lördag! Om det är någon som är sugen på att shredda hårt nästa vecka eller ta en bärs.

Pm för trevligt sällskap

Någon som har, eller känner till, ett boende med plats för en till i mars?
Jag hade hoppast på cirka 2-3 veckors åkning, men allt är av intresse egentligen.
Även ev. resesällskap.

/G

Hej,

jag ska på en svensexa i Whistler helgen den 12-15e februari, men av naturliga skäl blir det kanske inte den mest högkvalitativa åkningen under de dagarna :D. Så jag åker dit veckan innan på egen hand och tycker det vore kul att köra lite i sällskap med någon/några andra, gärna som kan orten.

8-12 feb är de aktuella datumen. Jag är hyfsat avancerad skidåkare, easy-going och dricker/bjuder gärna på en pilsner efteråt.

Mvh
Ulf

Finns det någon som vill dryga ut matkassan lite och hyra ut golv/soffplats åt mig och min bror en tid i Whistler?
Hade varit extremt bra, om inte annat bara en vecka lr nått så kan vi säkert hitta en annan soffa att surfa vidare till när vi väl är där! Vi är 23-25 norrländska killar, skötsamma men bangar inte på lite krök och stök. Parkråttor och har gott om pengar så vi betalar självklart en rimlig summa för oss.

Tillbaka
Topp