Den bästa sk8aren genom alla tider

ErikWibaeus

Medlem
Skriv vem och motivation

Jag tycker:
Åkare: Danny Way

Motivation: Uppfann disciplinen Big Air inom skate. Har världsrekorden högsta air och längsta hopp (Danny Way´s Mega, Point X Camp, CA). Han är även den ända som fult kan kalla sig all-around skateare igenom att hans skicklighet i vert, big air, street och bowl.

blayze brammiieewäll han e sexi, har vunnit summer e-games in Are 05!!

Senast ändrad:
jag tycker ocksså danny way!!.. han är juh den enda som hoppat över kinesiska muren!... sen är han juh den som droppat från en helikopter ner i DC rampen på nån flygplats!:P helt klart värst!

rune gliffberg har ledningen före tony hawk :P hehe jag nöter skateboard:P jag får gratis klistermärken av stale

Rodney Mullen

För att han är en sjujäkla streetåkare och har världens balans. veteran kanske men nog fan är han grym för det.

jeppenator sa:
jag tycker ocksså danny way!!.. han är juh den enda som hoppat över kinesiska muren!... sen är han juh den som droppat från en helikopter ner i DC rampen på nån flygplats!:P helt klart värst!
jag har för mig att tony hawk oxå har gjort det :S

jibbjonte sa:
rune gliffberg har ledningen före tony hawk :P hehe jag nöter skateboard:P jag får gratis klistermärken av stale
fan va bra. undrade precis om just du får gratis stickers av stale. tack för infon, annars hade jag fått grubbla hela natten.

Rodney Mullen, gillar hans oldschool

Senast ändrad:
Rodney Mullen
1.Han gjorde världens första flatground ollie
2.Han uppfan kickflipen och en jäkla massa andra trick
3.Han innehar världsrekordet i högsta flatground kickflip
4.Han har grym balans och har den skönaste stilen.

Mullen utan tvekan. Behövs ingen motivation, han har legat i framkant sen han var 9 år typ.

Tony Hawk därför att han har drivit sporten otroligt mycket frammåt och han var den första som satte 900!

jeppenator sa:
HAHA ush vad pinsamt det är att se gamla inlägg!!! ÅH, vem drog upp denh är tråden? ;)

jag skulle vilja ändra mitt svar lite och lägga in Rodney Mullen också, sjukare flatland åkare får man leta länge efter + att han vart med sen skejten grundades typ! haha

men dom 2 är nog i topp! sen har nog tony hawk en plats också.. eftersom att han fick sporten att växa nått otroligt!

asså fyfan, stackare som tycker Tony Hawk och Rodney Mullen är världens bästa skatare genom tiderna! Ni har fan inte kommit utanför Tony Hawk spelen isånnafall. Lätt att priset går till Brent Atchley, sök på Youtube...Men bortsett från honom så skulle nog Priset gå till nån från Fully Flared och vet du inte vad det är för nått kan du nog inte kalla dig själv för en skateboardåkare... Iaf Mike Mo Capaldi är helt sjuk, även Sean Malto, där har ni två åkare i världsklass...

Mvh/ Dennis

1) Rodney Mullen (innovationer, tech)
2) Mark Gonzales (stil!)
3) Tony Hawk (media coverage)
4) Tony Alva (legend)
5) Chris Cole/Chris Haslam/Daewon Song (nya skolan, tech)

Tillbaka
Topp