Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jolfh sa:Postades på TGR för ett tag sedan. Rätt mycket skön åkning - helt klart värt en titt. Dock är inte allt POV men det mesta.
Riktigt skön ! fast musiken va ju bedrövlig..
Då måste du ju gilla min... ;-)Vinter-Paul sa:Känns som alla skidfilmer med POV-åkare håller blicken för långt ner, som om det vore den vanliga sortens POV-film. Det kan bara vara som de monterat kameran som ger den vinkeln men det känns off liksom. Borde bli snyggare film med nån som åker 4-5 meter framför den med kameran, eller också kameran riktad bakåt på den som följer efter.
23 minuters hasning, en av de absolut tråkigaste filmer jag sett jag sett på mycket mycket länge.OlaMelin sa:Julien Regnier åker Mallory i Chamonix:
Hoji var aldrig närvarande på fysiklektionerna, då han var ute och åkte skidor, och förstår således inte fysikens lagar. Då händer sånt här.GOS sa:Jag kan inte förklara vad som händer här. Eric Hjortleifson är oförklarbar.
]
Haha, va fanGOS sa:Jag kan inte förklara vad som händer här. Eric Hjortleifson är oförklarbar.
GOS sa:Jag kan inte förklara vad som händer här. Eric Hjortleifson är oförklarbar.
Han kör med josstick...och det..det är naaajs!
Så var det nog. Men betyder det att jag, som är ganska haj på fysik, aldrig kan bli en riktigt duktig skidåkare? Det vore ju lite snopet.Jarle sa:Hoji var aldrig närvarande på fysiklektionerna, då han var ute och åkte skidor, och förstår således inte fysikens lagar. Då händer sånt här.GOS sa:Jag kan inte förklara vad som händer här. Eric Hjortleifson är oförklarbar.
]
Den där filmen gjorde mig däremot riktigt glad, jag ville bara poängtera att jag inte alltid är sur här på forumet eller i verkligheten. Bra film!PNyberg sa:Han kör med josstick...och det..det är naaajs!GOS sa:Jag kan inte förklara vad som händer här. Eric Hjortleifson är oförklarbar.
Lycka till!GOS sa:Jag drar nog till gymmet nu..
omänskligtGOS sa:Jag drar nog till gymmet nu..
Att gå till ett gym eller skidåkningen? :D HahaJarle sa:Omänskligt
Tycker det är så mäktigt att man verkligen hör STOMP när han landar den första klippan!Jarle sa:omänskligtGOS sa:Jag drar nog till gymmet nu..