Designa en Freeride t-shirt

johan

Administrator
Sätt dig framför ritbordet och ta fram designen på nästa Freeride t-shirt. Du har chans att vinna en surfresa till Hossegor, Frankrike från Xtravel värde 10 000 kr. Plus ett presentkort värde 2 000 kr i Freeride shopen samt att få din t-shirtdesign upptryckt o såld i Freeride shopen.

https://www.freeride.se/t-shirt/

Hur stort får trycket vara, uppifrån och ned, höger till vänster... kanske inte spelar någon roll?

Jag har fått en fråga om det går bra att anpassa trycket för en tall-tee och det går givetvis bra.

kan inte nån lägga upp en mall på en tall tee? en mall på fram sidan samt en på baksidan ?
tänkte om det är lättare designa en då ? eller har jag fel ?

är detta den enda tråden om tävlingen?

när publiceras vilka som ska röstas på?

hade ingen aning om det här med tall tee osv. men jag skickade bara in mina bidrag med endast trycket i sig, några av dem kan ju göras som all over prints osv, kan man "säga" eller påpeka detta i efterhand?

Vi håller just nu på att välja ut vilka 5 tryck som går vidare till omröstning. Så inom kort kommer röstningen att dra igång.

Vi kommer att kontakta vinnaren om det är något tvivel på var tryck ska placeras innan tröjorna trycks upp.

Frihetsgudinnan med skidorna och stavar var det cleanaste jag skådat!! Vinner inte den går freeride under.
Props till dig som gjort denna underbara design

Tvåan är riktigt snygg, främst på grund av att den är så stilren, men jag är inte så pass "hood" att jag skulle kunna reppa den i backen... Den får nog bli en Obama till mig. Gillar den skarpt!

Om det blir extremt jämnt, vilken det nästan borde bli mellan Obama och Frihetsgudinnan (rikigt bra koppling med skidåkning = frihet, guldstjärna för det!), hopas jag att johan gör det rätta att tillgodoser både friåkarna och parkåkarna och trycker upp båda två, på samma sätt som det finns två musmattor...

4an (Obama) självklart! Riktigt cool, dock kanske inte tillräckligt gangster för att plocka hem tävligen tyvärr.. Det här är ju trots allt det Freeride 2009..

Skulle däremot lätt kunna tänka mig att köpa t-shirten (Obama) även om den inte vinner! Så om människan som gjort den ändå kan tänka sig att trycka upp ett par tees på egen hand eller liknande så har han garanterat en köpare i alla fall!

Annars var ju Carleds färslag riktigt bra! Tryck upp både, en för parkåkarna och en för friåkarna!

Haha. Barack's Powder är sjukt klockren! Skulle beställa en på dirren. Den kör över de andra t-shirtarna dom ser ut som att man skulle kunnat plockat hem dem frånm google!
Ge oss Barack tröjan!

Ska jag vara ärlig så blev jag inte särskilt imponerad av någon.

edit; Görs dom som talltees`? isf får Obama min röst.

Senast ändrad:
Gillar Obama och Frihetsgudinnan. Skulle kunna tänka mig att köpa båda. eller rättare sagt, skulle köpa båda utan tvekan.

Tillbaka
Topp