Desperat försök!

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Desperat försök!
Okej nu kommer jag med ett mkt desperat förslag här. Och det är att be till snögudarna inte " nu får vi ta och be till snögudarna" utan verkligen be! Alltså som en äkta kristen.
Jag har ett förslag till layoauten på eran bön, detta är även den bönen som jag kommer köra med dom närmsta dagarna: " Åh Gode snögud, allt trevligt på jorden du skapar. Ge mig snö." Om alla på hela FR ber åtminsotne 3 ggr dagligen så borde vi i alla fall få en liten temberatursänkning! Minst!

LET US PRAY!

bönversion 2.0:
gud som haver barnen kär, med snö,
se till mig som liten är, utan snö,
vart jag mig än i scandinavium vänder
ska jag stå med snö upp till mina framtänder

Vi har även fått in nya regler för hur man ska be. När du ber så måste du vara vänd med huvudet åt norr! detta är mkt viktigt! Det skulle även vara ett plus om alla kunde skriva till tomten och be om snö. Snön ska upp på önkelistorna alltså!

Detta är en mkt Historisk dag! det är ämligen dagen då alpinismen skapades!!

Det skulle även vara najs att ha en profet som skulle kunna prata med snöguden lite då och då, en helig skrift skulle inte heller sitta fel!

IDAG KOM VÅRAT FÖRSTA RESULTAT! 40 CM DUMP I ÅRE! BRA JOBBAT ALLESAMANS! NU ÄR DET BARA ATT FORTSÄTTA I SAMMA STIL! ahmed!

Senast ändrad:
Desperat försök!
Här snöar det lappvantar!
Men jag ber en bön för er skull, man är ju inte så dum att man tackar nej till en halvmeter till :)

Desperat försök!
gud som haver barnen kär, med snö,
se till mig som liten är, utan snö,
vart jag mig än i scandinavium vänder
ska jag stå med snö upp till mina framtänder,

Amen..
amatheus 6:34 i moseboken remix.

word

Desperat försök!
BÄTTRE VARIANT, remix 3.0

Gud som giver jorden snö,
ge oss ingen mera tö,
vart jag mig i världen vänder ska det snöa.
AMEN.

Desperat försök!
måste hämta en kompass, sen skall det bes!

edit: har bett båda 2ggr nu, borde hjälpa :)

Senast ändrad:
Desperat försök!
kan inte nån hitta på nått fint namn på denna religion, snöguden låter inte tillräkligt specilet tycker jag :P

Desperat försök!
^JA! jag är iallafall typ påven i denna religion, men ett namn krävs!
Utrustning vid bedning: Mössa, Liggunderlag (valfritt) kompass (om det behövs) och gärna ett par skidor alt vräda.

Desperat försök!
vi måste vallfärda till nordligaste nordpolen minst en gång i våra liv oxå ..

Desperat försök!
vi kanske skulle kunna ha en röstning i FR-Elit forumet om vem som blir påve, haha

Desperat försök!
hmm, jag som tyckte snöpartiet var en överdrift, nåja det kan inte gå sämre än dåligt! denna religon borde heta: ALPINISMEN och meckat borde ligga i whistler =P.
hylla alpinismen!

Senast ändrad:
Desperat försök!
jo hasse skulle nog passa fint som profet!! i vote for him.. eller kanske mästaren av skägg? JEFFA??! nå vad säger freeride?

Desperat försök!
måste sova på min röst, mitt förslag kommer imorgon

sov gott alpgrimer^^

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp