Desperat kontaktannons! Behöver boende!

annee

Ny medlem
Hej alla!

Jag en glad 20åring från Göteborg som lite sent bestämt mig för att sticka ner och säsonga. Jag är fast i Göteborg tills mitten av januari pga av jobb men efter det är det ända jag vill göra att åka skidor!

Allra helst vill jag till Verbier, har hört så mycket gott om det stället från en kompis som var där förra året, men i nuläget är jag öppen för alla andra trevliga alpbyar också! Finns det något skönt gäng därute som behöver en till person till sitt boende?

Jag brukar vara lätt att ha att göra med och brukar aldrig ha problem att komma överens med någon. Jag är väl ingen mästerkock men jag är bra på att diska o dammsuga iaf! Jag har jobbat som en gnu hela hösten så jag kan tänka mig boenden i alla prisklasser!

Tveka inte att höra av er om ni behöver en person till ert boende någonstans i alperna, pm:a eller maila mig på anne_riise@hotmail.com

Ses i snön!
Anne

Jag ar pa vag till Tignes om det skulle vara lika intressant som Verbier. Har inge boende att erbjuda men letar efter boendepolare om du ar sugen.

Eftersom att du ar duktig diskare/dammsugemaskinist och jag ar bra pa att laga mat sa skulle vi kunna bilda team?

joel nas pa joelengwall@hotmail.com

Annars har du nog tva alternativ ang boende, hitta nage nu och betala for december och halva januari dvs da du inte kommer vara dar eftersom att boende oftast bokas sasongsvis. Alt 2 hoppas att folk pa byn du vill fara till ledsnar och far hem efter nyar och det darigenom finns lite lediga platser.

Lycka till!

Tillbaka
Topp