Det sjukaste ni någonsin sett

SverigeTomten

Ny medlem
Jag skulle vilja se vad är det sjukaste tricket ni någonsin sett?
Jag bryr mig inte vad det är för sport så allt funkar här!

själv, är det här det sjukaste jag sett på ett par skiis.

Senast ändrad:
Vanlig freestyle hoppning får man ju förfan se på os vart fjärde år så så spännande va de ju inte

dann-e sa:
Vanlig freestyle hoppning får man ju förfan se på os vart fjärde år så så spännande va de ju inte
Nu var det inte det jag undrade...

Jag frågade efter det sjukaste ni har sett... och den här filmen är det sjukaste jag sett i alla fall.

fuck wester, jon, dumont, sammy och hela eliten. Det där var 1983!!!

Den här är ju inte att leka med heller...

Senast redigerad av en moderator:
dann-e sa:
jovisst, men det där är inte vanlig freestyle åkning. för i freestyle får man väl inte göra fler än 3 volter. det där är fyra. nu ska jag inte säga allt för mycket, för jag orkar inte kolla upp det. men har väl för mig att det är så ..

då jag inte hade något bättre för mig så kollade jag upp det:
Quadruple back flips have been performed on snow (purposely) by four men: Frank Bare, Matt Chojnaki, Eric Bergoust and Nicholas Fontaine. Currently (2006) quad flips are not legal in competition.

så ligger det alltså till.

Senast ändrad:
DET DÄR ÄR DET SJUKASTE NÅGONSIN, FATTA OM NÅT GÅR FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

travis pastrana e så jävla cool, länka till hans dubbelback med fmx, det är helt sinnesjukt stört. eller jag göre själv.

Kanske inte passar in i trådens rätta bemärkelse..men han e faan värd en video.

Dom här grabbarna skulle man inte vilja fightas mot

Senast ändrad:
lite gammal men sjukaste man kan göra på ett par inlines skuller jag tro. annars ligger nog inte den här långt efter

sverigetomten e fan den sjukaste ja sett. så jävla orädd¨å de verkar fan inte göra ont när han ramlar heller. åsså blir han så jävla nöjd och glad när han klarar nåt :) då blir jag också glad. fast ja är rädd varje gång han ska hoppa.

fan.. man får ju lite prestationsångest av att se så sjuka grejer

tittti540 sa:
sverigetomten e fan den sjukaste ja sett. så jävla orädd¨å de verkar fan inte göra ont när han ramlar heller. åsså blir han så jävla nöjd och glad när han klarar nåt :) då blir jag också glad. fast ja är rädd varje gång han ska hoppa.
Naw gulligt ^^
hehe, jag ska försöka vara mer stabil och inte krascha så mycket nu till vintern.
Då slipper du eller någon annan vara rädd för mina våldsamma åk.

Ny bräda, ny utrustning, ny säsong och nya erfarenheter...
Snart börjar säsong 08/09, sjukt taggad!

En gång så sågg jag en kile på min bake som jorde en 540 x-grab !!!!!

Tillbaka
Topp