Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ligger nott i de för annars skulle nog duden va ute å åka istället för å sitta på fr.KaILe sa:Enligt säkra källor, var den såkallade snön i kiruna bara hagel..![]()
kan ju va minus endå? vi hade sol med men minus?offpistnallen sa:ahaha här i skellefteå äre då skinande sol och inte ett moln på himlen !!
Jag tror att du varken varit i Kiruna eller kollat väderprognosen?Victors sa:måste fråga.. är det någon som åker skidor/längdskidor till skolan?![]()
lägg märke till min ändring. svar nej, jag har aldrig varit i kiruna VAFAN SKA JAG GÖRA DÄR?Setermaan sa:Jag tror att du varken varit i Kiruna eller kollat väderprognosen?Victors sa:måste fråga.. är det någon som åker skidor/längdskidor till skolan?![]()
word som fanVictors sa:lägg märke till min ändring. svar nej, jag har aldrig varit i kiruna VAFAN SKA JAG GÖRA DÄR?Setermaan sa:Jag tror att du varken varit i Kiruna eller kollat väderprognosen?Victors sa:måste fråga.. är det någon som åker skidor/längdskidor till skolan?![]()