Carled Aktiv medlem 2006-11-01 Det snöar i Stockholm! #1 Jag hatar själv alla "det snöar!"-trådar, så snälla allihopa, prata om snön i Stockholm i denna tråden och inte i 14 parallella! Men snön är ju iaf. trevlig, och idag kommer mina skidor...
Jag hatar själv alla "det snöar!"-trådar, så snälla allihopa, prata om snön i Stockholm i denna tråden och inte i 14 parallella! Men snön är ju iaf. trevlig, och idag kommer mina skidor...
O oskar_f Ny medlem 2006-11-01 Det snöar i Stockholm! #2 jaaa älskar den här dagen!!! de är snöö i sthm
MBurestam Aktiv medlem 2006-11-01 Det snöar i Stockholm! #5 SNÖÖÖ :D:D har redan kört några åk här i sthlm :P
M4lin Ny medlem 2006-11-01 Det snöar i Stockholm! #7 seriöst haru redan åkt? :D hahah .. men snö fan ligger ju inte kvar på marken ens. men ändå, trevligt att vakna till riktigt snöoväder :D
seriöst haru redan åkt? :D hahah .. men snö fan ligger ju inte kvar på marken ens. men ändå, trevligt att vakna till riktigt snöoväder :D
Dr_Snow Ny medlem 2006-11-01 Det snöar i Stockholm! #9 Appropå ämnet, fortsätt här: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32206