Detta köpte jag nyss-tråden

• Trådstartare Trådstartare TT-JONTHE
  • Start datum Start datum
T

TT-JONTHE

Guest
Varje gång du har köpt nåt så slänger du upp det i den här tråden.

Regler:
Ta en EGEN bild på det ni köpt!
Inköpsställe skall vara med
Pris skall också vara angivet

Gäller allt möjligt från kläder till hus..

Jag börjar lätt. =)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad: Yoghurt/10-pack Thai RedBull
Pris: Yoghurt 13 kr, RedBull 103 kr
Var: Nu-service Göteborg (Majorna)
När: Idag 18:50

http://tinypic.com/view.php?pic=2dln2pg&s=3

Senast ändrad:
Bra initiativ Jonthe!
Sett detta på endel andra ställen, och kan vara roligt.
Kom bara ihåg att ta en bild på det ni köpt, annars är det inte lika kul.

Det skall vara en EGEN TAGEN bild, annars kan man ta en bild på ett par brallor t ex och säga "Beställde domma"

haha skön tråd.. synd att man inte har finnesser som kamera på mobilen bara.. palla glida runt med digitalkamera i fickan :(

köpte en euroshopper mjölkchoklad ca 5kr missade chansen att ta bild, men får ju en ny chans om några timmar, så får väl ta den då... ;)

jeppenator sa:
haha skön tråd.. synd att man inte har finnesser som kamera på mobilen bara.. palla glida runt med digitalkamera i fickan :(
Vaddå, så om du köpt nya handskar på stan slänger du dom innan du är hemma och hinner hitta kamera? ;)

Mobilkamera lär du väl bara behöva om du hade tänkt ta kort på saker i affärer och säga att du köpt det.. polly och liknande saker som inte kommer med hem är det väl ingen idé att nämna här...

för 5 min sen köpte ruuken en platta krookodil öl till mej som följer med upp till Åre imorron ;)

Senast ändrad:
Vad: New Era keps
Pris: 150 kr :)
Var: www.caliroots.com

2808is5.jpg

såg att det var mycket rea på caliroots så köpte blandannat den här kepsen som jag hoppas kommer att passa perfekt med ett celticslinne.

Senast ändrad:
dann-e sa:
halfleif sa:

http://i25.tinypic.com/2808is5.jpg

såg att det var mycket rea på caliroots så köpte blandannat den här kepsen som jag hoppas kommer att passa perfekt med ett celticslinne.
hahah, säker på att du ska ha New York Yankees och Boston Celtics?
Så du hejar på två låg, intressant
haha, celtics spelar basket och yankees spelar baseball.

do your research :)

Senast ändrad:
dann-e sa:
halfleif sa:

Yankees är baseball, celtics är basket..
såg senare att det hann redan skrivas.

Senast ändrad:
halfleif sa:
dann-e sa:
halfleif sa:

Klart jag vet de
men fortfarande, hade ju vart lite skumt om jag helt plötsligt hejjade på Hamamrby i handboll även fast jag är Djurgårdare annars. Eller de tycker du är normalt?

dann-e sa:
halfleif sa:
dann-e sa:

Klart jag vet de
men fortfarande, hade ju vart lite skumt om jag helt plötsligt hejjade på Hamamrby i handboll även fast jag är Djurgårdare annars. Eller de tycker du är normalt?
ärligt talat så är jag inte så insatt i nån av sporterna . har bara kläderna för att jag tycker dom är snygga. visst, nog kunde jag ha köpt en celticskeps men kändes ju inte värt att betala 3 hundringar extra för att få det. och jag tvivlar på att nån skulle bry sig om man har yankees keps och celticslinne, det är ju trots allt helt olika sporter :). men det tolkar man väl som man vill

dann-e sa:
halfleif sa:
dann-e sa:

Klart jag vet de
den stora frågan är väll endå om killen vet att grejorna representerar lag som håller på med sport..

Märker att du inte är så insatt.
Men du måste ju erkänna att visst fan ser det konstigt att om jag skulle komma med en Djurgården fotboll keps och en Hammarby handboll tröjja på mig!
Exakt samma sak du gör om du glider i NY och Celtics.
Men visst, tycker du att de ser bra ut så får du väl göra de men tror nog att det är bra mång fler än du anar osm kommer bry sig och tycka att de ser skumt ut.

dann-e sa:
Men du måste ju erkänna att visst fan ser det konstigt att om jag skulle komma med en Djurgården fotboll keps och en Hammarby handboll tröjja på mig!
Men visst, tycker du att de ser bra ut så får du väl göra de men tror nog att det är bra mång fler än du anar osm kommer bry sig och tycka att de ser skumt ut.
haha, men då får väl folk tycka det då. tvivlar på att alla jibbers här som har basketlinne håller på just det laget :). men aja, back to topic

halfleif sa:
dann-e sa:
haha, men då får väl folk tycka det då. tvivlar på att alla jibbers här som har basketlinne håller på just det laget :). men aja, back to topic
nej det är just det som är problemet att massa nötter börjar köpa 59fifty kepsar med diverse lag och tror att de är jättecoola. Särskillt när du har lag från två helt olika delar av USA och tänker matcha dem. åk så til nordamerika, du kommer att bli utgarvad

jaja sluta babbla och håll er till ämnet.. Finns en OT tråd ni kan ta det i...

Vad: LG viewty
var: www.webhallen.com
vad fick jag pröjsa?: Mobil + laddare + minneskort = 3400
nöjdhetsfaktor: på topp.

Övrigt: Har precis opererat foten idag, tagit bort lite skrot :)

Tillbaka
Topp