dh till mig

dh till mig
Men i ramen verkar den vara lagom, men lite beroende på din vikt/kroppsbyggnad och åkstil kan den nog vara lite liten (framför allt däcken jag syftar på)

//Axel

dh till mig
ok, då skulle nog denna kunna passa. Självklart är det roligare och lättare att "trixa" med en lite mindre cykel, men detta bör naturligtvis inte överdrivas;) Då du verkar vara van en liten cykel (bmx), och tydligen inte är allt för kraftigt byggd, så skulle denna cykel antagligen fungera... Komforten kan bli lidande av en för liten cykel, speciellt när man kör längre sträckor, men å andra sidan är den lättare att hantera, så denna skulle nog kunna funka för dig, ja. Mitt slutliga råd till dig är ändå att testa en lite mindre cykel som denna (låna av en kompis eller hyr), så att du får känna lite hur det känns!
Kan jämföras med längden på slalomskidor, en del vill ha korta och följsamma, andra vill ha långa och stabila (i högre farter framför allt), så vill du ha en liten och följsam cykel, så funkar denna nog utmärkt, men vill du ha en lite stabilare och stadigare cykel, köp en större!

//Axel

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp