Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
niklaws sa:wzup,
Är nyfiken (som fan) vad ni kör med för utrustning då ni pumpar puder?
Fixar en liten mall.
Hjälm: K2 Rival
Googles: Oakley Crowbar
Jacka: Armada propelled
Byxor: Armada Shambles Pant
Pjäxor: Nordica speed machine
Stavar: Scott komposite
Skidor: Rossignol S7 BC by Will Barras
Bindningar: Look px 12
Annan utrustning: Svart Haglöfs powder poetry
Peace
ShredTed sitter du i riksdagen?ShredTed sa:Finns det 20åringar som skapar sånna här trådar så lämnar jag riksdagen!
Det hade ju aldrig gått att ja titta på vad folk har på sig i backen kanske?niklaws sa:Heter man shredted och är 21 borde man kanske skippa att kommentera..? Vad är grejen, kul att veta vad andra kör på bara.
+1.Hasse_Lindborg sa:Glömt det viktadste på din lista!!! Lavinutrustning!
brukar säga googels men sällan utan klagomål. varför?JL76 sa:ShredTed sitter du i riksdagen?ShredTed sa:Finns det 20åringar som skapar sånna här trådar så lämnar jag riksdagen!
Det hade ju aldrig gått att ja titta på vad folk har på sig i backen kanske?niklaws sa:Heter man shredted och är 21 borde man kanske skippa att kommentera..? Vad är grejen, kul att veta vad andra kör på bara.
Sen heter det GOGGLES!
Antagligen för att du bara hänger med okunniga människor? Olika saker med olika stavning och uttal, men det där Google är ju inte så känt ännu men sen när deras sökmotor släpps på internet då jävlar kommer de bli kända!Fredreik sa:brukar säga googels men sällan utan klagomål. varför?JL76 sa:ShredTed sitter du i riksdagen?ShredTed sa:Finns det 20åringar som skapar sånna här trådar så lämnar jag riksdagen!
Sen heter det GOGGLES!
Därför att dom som inte vet inte kan säga ifrån och därför att dom som vet inte gör det för att inte få dig att framstå som ett miffoFredreik sa:brukar säga googels men sällan utan klagomål. varför?JL76 sa:ShredTed sitter du i riksdagen?ShredTed sa:Finns det 20åringar som skapar sånna här trådar så lämnar jag riksdagen!
Sen heter det GOGGLES!