Dom gamla FVA filmerna? vart tog dom vägen

erikroden

Medlem
Kan inte ni som jobbar på freeride.se fixa så att man kan se dom gamla fva(freeride vidoe awards) filmerna?

tycker jag med, lite störande man att man inte kan se dom gamla. om man vill se hur vissa har utvecklat sig osv

Känns väl lite som att det snarare är filmskaparnas ansvar att få ut filmerna igen om de nu faktiskt vill det, tycker då jag i varje fall. Fast det hade ju ändå vart najs att ha ett FVA-arkiv! Ganska roligt om nått år då tävlingen har några år på nacken att se återkommande tävlande och deras utveckling samt se kvalitetsskillnad på alla bidrag från första upplagan tills senare.

Frågan är väl om de ens finns kvar i Freerides ägo, känns väl inte som något man sitter och håller på direkt.

theseb sa:
Känns väl lite som att det snarare är filmskaparnas ansvar att få ut filmerna igen om de nu faktiskt vill det, tycker då jag i varje fall. Fast det hade ju ändå vart najs att ha ett FVA-arkiv! Ganska roligt om nått år då tävlingen har några år på nacken att se återkommande tävlande och deras utveckling samt se kvalitetsskillnad på alla bidrag från första upplagan tills senare.

Frågan är väl om de ens finns kvar i Freerides ägo, känns väl inte som något man sitter och håller på direkt.
Han syftar nog på dom ifrån omgång nr.1 i år men dom andra vore också roliga att se.

Ah jo det är ju sant! Jag peppar på sista omgången nu, ska bli kul som fan att se vad CCP har dragit ihop! :)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp