Dom tog ju ej biljetterna på Winter jam!

Fredrik-Ahlin

Ny medlem
Har ni tänkt på en sak man behövde aldrig visa biljetterna på stadium winter jam..... så varför biljetter för över huvud taget?

På fredagen tod dom mina biljetter men på lördagen behövde man inte sa dom..för de va ändå inte så många som skullle komma sa en kille till mig..jag tror han hette Peppe!

men de va såhär, man behövde inga biljetter om man va där innan 3, men klockan 3 började kvalen och efter de tog dom biljetter. iallfall på fredagen

Jösses vilken tråd. Dagens I-landsproblem! Skall vi be regeringen starta en utredning och kriskommission där de efter 25 miljoner och 4 månader kommer fram till att alla kan kasta sina obrukade biljetter i papperskorgen?

Har du ingen matteläxa du kan göra istället för detta?!

Jag har ju faktiskt inget vettigt att göra, sitter mest och har tråkigt på min lediga dag för att jag gick upp alldeles för tidigt, så här kommer ett resonemang:

Vad förlorar stadium på att dela ut biljetter i butikerna? Även som de senare inte kollar, så spelar det ju faktiskt ingen egentlig roll då det faktiskt är ett gratis arrangemang, Dock så har ju stadium haft x antal tusen personer som kommit och besökt deras butiker som kanske inte hade kommit i vanliga fall. Dessa har kanske tom. impulsköpt nått, vad vet jag?

Man sätter dessutom press på de som inte har orkat gå och hämta någon biljett. Genom att skriva att de biljetter som blir över släpps i entren, betyder detta att vissa kanske känner att de måste komma tidigt för att komma in, och vips har man då folk som kommer vid kl 12.00 när där egentligen inte händer något vettigt. Man får folk att spendera mer tid på stadion och vilket gör att de handlar mer i tälten.

Sen kan dessutom stadium se vart de har gått många biljetter någonstans. Då vet man helt plötsligt var marknades efterfrågan på prylar som har med detta att göra ligger, och man kan satsa mer i dessa butiker.

Jag kan ju vara helt ute och cykla nu, men resonemanget känns logiskt för mig iaf :)

jag var på vippen på stadion o där behövde man inte biljett. där var det lista som gällde.

Jag jobbade i entren.. det fanns plats för 25000 pers på stadion och vi skulle uppskatta ungefär 5000 pers sen skulle vi börja ta emot och räkna biljetter.. och vi skulle stå i kassan från kl 3 på fredagen och på lördagen från kl 12. btw så tyckte vi också det kändes onödigt med biljetter... men kul var det!!!

men de va ju lite synd om de som fick hör att biljetterna va slut när de kom å skulle hämta biljetter och inte åkte till stadion för de trodde biljetterna va slut.

ozthojvel sa:
Jag har ju faktiskt inget vettigt att göra, sitter mest och har tråkigt på min lediga dag för att jag gick upp alldeles för tidigt, så här kommer ett resonemang:

Vad förlorar stadium på att dela ut biljetter i butikerna? Även som de senare inte kollar, så spelar det ju faktiskt ingen egentlig roll då det faktiskt är ett gratis arrangemang, Dock så har ju stadium haft x antal tusen personer som kommit och besökt deras butiker som kanske inte hade kommit i vanliga fall. Dessa har kanske tom. impulsköpt nått, vad vet jag?

Man sätter dessutom press på de som inte har orkat gå och hämta någon biljett. Genom att skriva att de biljetter som blir över släpps i entren, betyder detta att vissa kanske känner att de måste komma tidigt för att komma in, och vips har man då folk som kommer vid kl 12.00 när där egentligen inte händer något vettigt. Man får folk att spendera mer tid på stadion och vilket gör att de handlar mer i tälten.

Sen kan dessutom stadium se vart de har gått många biljetter någonstans. Då vet man helt plötsligt var marknades efterfrågan på prylar som har med detta att göra ligger, och man kan satsa mer i dessa butiker.

Jag kan ju vara helt ute och cykla nu, men resonemanget känns logiskt för mig iaf :)
Hur man orkar lägga ut en sådan lång text i den här skit tråden är för mig ett mysterium!
Men du har ett jädrans bra ressonemang.

Nenne sa:
ozthojvel sa:
För att jag som sagt inte har något bättre för mig :)
Skaffa ett riktigt jobb som oss andra istället!
Haha, mitt jubb e sjukt riktigt. Vet du vad, alla kan inte arbete 8-16 mån-fre. Tror inte världen hade fungerat då faktiskt. Allt hade bara havererat.

Skiftjubb är det enda riktiga jubbet, och sjukt manligt skulle jag vilja säg.

jag blev snuvad på min :'(

Senast redigerad av en moderator:
Ramis-Jibber sa:
På fredagen tod dom mina biljetter men på lördagen behövde man inte sa dom..för de va ändå inte så många som skullle komma sa en kille till mig..jag tror han hette Peppe!
nej? hette han peppe!??! shit, då ser jag ju på det här i ett helt nytt perspektiv, jag trodde han var lite mer av en lars. det här var omskakande, måste nog omprioritera mitt liv nu.

Tillbaka
Topp