Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja, jag ska köpa ny snowboard och vill ha en grym park bärda.
Har tänkt köpa Burton dominant eller Forum youngblood någon som har erfarenhet av dessa brädor?
Köp youngblooden! har provat en dominant och den är INTE speciellt skön, fett överskattad känns de som... youngblooden har jag inte provat men jag har en forum recon, typ sämre variant av youngblooden så jag tror den blir grym!
Körde med Dominant hela säsongen, funkade riktigt bra.. Gillar den riktigt mycket!
Jag har en oanvänd 156 (nästa års modell) som jag ska sälja.. du kan få ett schysst pris för en splittans ny bräda.. I alla fall billigare än affärerna =)
inget fel på burtonbrädor men de är inget speciellt med dom och de är mainstream.
T ex bataleon har sitt triple five base eller va de heter och jag tycker personligen att nitro har fett sköna brädor för dom är lite mjukare än dom andra märkerna
jag gillar kvinnor som är dominanta, så att jag slipper göra hela jobbet själv. Å andra sidan så kan det vara trevligt med någon som har ungt blod i ådrorna.. Varför inte prova med båda på samma gång?
Tack för alla svar, jag tror det får bli en dominant ändå den verkar lite mer "bara-jbb". Har en Burton bullet 64 också som jag tycker är sjukt skön i pisten. Har ju lite erfarenhet av burton då och dominant ska ju vara den ultimala parkbrädan