PNyberg
Aktiv medlem
DPS Spoon 150
Såg de för 1 år sedan, och han verkar ha gjort mkt på det året!SiSt sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såg de för 1 år sedan, och han verkar ha gjort mkt på det året!SiSt sa:
Jepp. Tenkte bare det var relevant for tråden. Det er ihvertfall et klarere gjennomført konsept, selv om jeg har problemer med å forstå de ekstremt smale tuppene.PNyberg sa:Såg de för 1 år sedan, och han verkar ha gjort mkt på det året!SiSt sa:
Tenkte mest på det lille som er igjen av konveksitet i sålen, men den ser jo ikke akkurat rev/rev ut heller. Mer som en 138 med mer innsving og tip-tail taper.kmio sa:Ser ut som 138an!? Men har lite svårt att se hur den påminner om lab eller pillow som inte är r/r skidor?
Spatula, praxis powder, arg etc
Grym video, älskade hur leket det såg ut och hoppas på att mina praxis pb's kommer ge mig den känslan i år
Känns som att DPS med detta bara bekräftade att den första formen var precis så dålig som man kunde ana. Visst, de vann viss uppmärksamhet, men tycker att de i slutänden snarare undergräver sitt eget varumärke genom att ändra den så radikalt.SiSt sa:Tenkte mest på det lille som er igjen av konveksitet i sålen, men den ser jo ikke akkurat rev/rev ut heller. Mer som en 138 med mer innsving og tip-tail taper.kmio sa:Ser ut som 138an!? Men har lite svårt att se hur den påminner om lab eller pillow som inte är r/r skidor?
Spatula, praxis powder, arg etc
Grym video, älskade hur leket det såg ut och hoppas på att mina praxis pb's kommer ge mig den känslan i år
Litt morsomt at TBT ser ut til å bre om seg i diverse avarter på ski, særlig ettersom den opprinnelig var utviklet med tanke på ski, men endte opp i snowboard istedet pga skiindustriens konservatisme.
Sikkert en veldig god pudderski, men jeg merker jeg er litt skuffet over hvor konvensjonell den endte opp med å bli.