dragon dx + hjälm?

FistGalt

Ny medlem
dragon dx + hjälm?
tjena, jag har kollat runt på forumet om vilken hjälm ja ska ta till ett par dragon dx och jag har inte hittat nåt, Så ge gärna svar på vilken hjälm som passar/är snyggast till dom

tack i förskott

dragon dx + hjälm?
Well, Giro brukar ju vara kompatibla med oakleygoggles och det är ju oakley som äger dragon...

Men mitt tips är att gå till en affär o prova ut den skönaste hjälmen och kanske ta med dina goggles dit.

dragon dx + hjälm?
Hur många ggr har inte trådar som den här varit uppe nu? 57834768942798657? Vafan, välj själv. Använd den frihet du har. Sånna här trådar e så jävla mesiga

dragon dx + hjälm?
De e därför jag redan har vare i dom flesta sportbutikerna i min trakt. har tänkt att köpa en på nätet . hädan efter kan ni sluta klaga på inlägget å vara lite snälla att ge mej förslag ! !

dragon dx + hjälm?
FistGalt sa:
De e därför jag redan har vare i dom flesta sportbutikerna i min trakt. har tänkt att köpa en på nätet . hädan efter kan ni sluta klaga på inlägget å vara lite snälla att ge mej förslag ! !
Ett hett tips är att absolut inte köpa en hjälm på nätet utan att ha provat den innan. Detta eftersom alla har olika skallar och alla hjälmar har olika passform.

dragon dx + hjälm?
Såg att de hade kommit lite svar här, och ja har faktiskt inte köpt en hjälm än, Så de e bara att fortsätta svara:)

Tillbaka
Topp