Dragon Goggles!

Dragon Goggles!
damn dude ja e götet nu.. t12 kanske eller prostuff å skit ja vet inte vad som finns här nere

Dragon Goggles!
Jo de finns ju Prostuff, T12, Oneoff (concrete), Hollywood och Active. Men jag undra om de finns någon annan affär som kanske har Dragon Goggles, eller någon bra nätsida.

/Nikke

Dragon Goggles!
Aaa de har jag beställde en Giro nine MX för några veckor sedan och det tog bara någon vecka att få hem den. Men det står på sidan vad frakten kosta är ju lite beroende på vikt osv.

Dragon Goggles!
backcountry är dyrt med dyr frakt. kolla in ebay.com istället där kan man göra klipp! kommer in nytt lite hela tiden. fanns ett par dragon dx för 300kr inkl frakt förut...ångrar att jag inte köpte dom!

Dragon Goggles!
ebay är ju det bästa tycker jag eftersom dom flesta affärer säljer grejer där till mkt bättre priser. har köpt därifrån flera ggr och handlar inte gärna från annat ställe! men bryr du dig inte speciellt om priset så är väl det bästa och enklaste att köpa i sverige?

Dragon Goggles!
"Vart kan jag köpa Dragon Goggles i gbg eller finns de några bra sidor ?

/Nikke"

de va ju de jag undra fårn början, men om de nu är så mycke bättre på ebay så kanske man ska prova, jag kollade lite förut men hittade inte så mycke.

/Nikke

Dragon Goggles!
jo precis men då väntar du tills junkyard fått in årets snö grejer så köper du där =) enklast men rätt dyrt...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp