M melgibson Guest 2009-10-07 dragon rogue bytes tråden #1 samma sak här efter som att man kan plocka av strapen och outriggersen
F Filleee Ny medlem 2009-10-08 dragon rogue bytes tråden #2 vita/guldiga dragon rouge bytes mot oakley crowbar
jibbtor Medlem 2009-10-09 dragon rogue bytes tråden #3 har lite gogglar som jag kan tänka mig byta mot ett par dragon rouge :D ett par Oakley wisdom, blue and roasted brown med blue persimon lins ett par Oakley Crowbar, vita med massa text på med clear lins ett par smith fuse, svarta med spegellins
har lite gogglar som jag kan tänka mig byta mot ett par dragon rouge :D ett par Oakley wisdom, blue and roasted brown med blue persimon lins ett par Oakley Crowbar, vita med massa text på med clear lins ett par smith fuse, svarta med spegellins
jspett Ny medlem 2011-09-28 dragon rogue bytes tråden #4 svarta blå lila rosa dragon rouge bytes mot splice
Casta Ny medlem 2012-09-15 dragon rogue bytes tråden #5 Bytes splice kaleidoscope mot rouge eller apx
T Timbe Medlem 2012-09-15 dragon rogue bytes tråden #6 Kaledioscope med spegel bytes mot något fett i glasögon-väg