Dragon rouge hjälp

Chilll

Ny medlem
Dragon rouge hjälp
Jag har tänkt att skaffa ett par dragon rouge och jag undrar om man kan byta delar och sådant som man kan på ett par oakely c-bar. det ser nämligen väldigt lika ut med samma uppbyggnad? någon som har en ett par och vet något?

PIz

Dragon rouge hjälp
Detaljer: Rogue är ett par goggles med medium passform. De har utbytbara straps och justerbara fästen. Komforten ligger på topp tack vare den mjuka lättformade ramen i polyurethan och de trippla skumlagrena för ansiktet. Dessa goggles är utformade så att de kan användas ihop med hjälm utan problem.

Dragon rouge hjälp
Hur kommer det sig att jag bara har sett tjejer med dragon rogue glasögon? Är det en slump? För jag tycker dom flesta är rätt snygga för övrigt.

Dragon rouge hjälp
jag köpte dom för c.a en månad sen, jag prövade att ta loss strapen och jag tyckte att det var nästan omöjligt, men det går att ta av outriggersena från ramen hur lätt som helst men det verkar inte gå att ta av strapen från outriggersena.

Dragon rouge hjälp
en liten fråga, vart kan man köpa linser och straps till rouge? förutom dom som finns på junkyard, letar efter den där rosa aktiga som tj schiller hade i xgames

Dragon rouge hjälp
Chilll sa:
Jag har tänkt att skaffa ett par dragon rouge och jag undrar om man kan byta delar och sådant som man kan på ett par oakely c-bar. det ser nämligen väldigt lika ut med samma uppbyggnad? någon som har en ett par och vet något?

PIz
jag har ett par helvita med (persimon)lins du kanske vill byta nån del om du köper nån annan färg :P :)

Snödjup

Tillbaka
Topp