Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
för du kollar bara på tjejerbifteksupernova sa:Hur kommer det sig att jag bara har sett tjejer med dragon rogue glasögon? Är det en slump? För jag tycker dom flesta är rätt snygga för övrigt.
Sant, I och för sig. Haha!Aspebo sa:för du kollar bara på tjejerbifteksupernova sa:Hur kommer det sig att jag bara har sett tjejer med dragon rogue glasögon? Är det en slump? För jag tycker dom flesta är rätt snygga för övrigt.![]()
jag tror inte du finner det i sverige, vad jag har sett iaf:/Filleee sa:en liten fråga, vart kan man köpa linser och straps till rouge? förutom dom som finns på junkyard, letar efter den där rosa aktiga som tj schiller hade i xgames
jag har ett par helvita med (persimon)lins du kanske vill byta nån del om du köper nån annan färg :PChilll sa:Jag har tänkt att skaffa ett par dragon rouge och jag undrar om man kan byta delar och sådant som man kan på ett par oakely c-bar. det ser nämligen väldigt lika ut med samma uppbyggnad? någon som har en ett par och vet något?
PIz