Cristoffer1
Ny medlem
droppa
3,5m Spindleruv mlýn
hur gick det till?Hult87 sa:skulle droppa en obetydlig höjd i sportgastein, blev helikopter! såg ni mig kanske? v.7 2004 kan ha varit påsklovet kommer dock inte ihåg vilken vecka det var.
Är det klippan som ligger till höger om liften precis innan man kommer upp på toppen?HultEM sa:skulle droppa en obetydlig höjd i sportgastein, blev helikopter! såg ni mig kanske? v.7 2004 kan ha varit påsklovet kommer dock inte ihåg vilken vecka det var.
70-80 meter har han väl lyckats med nu?Robbott sa:Hej jag heter Jami Pierre och har droppat 55 meter.
nej de tror ja inte, länk till film isf.J_Hayland sa:70-80 meter har han väl lyckats med nu?Robbott sa:Hej jag heter Jami Pierre och har droppat 55 meter.
http://newschoolers.com/web/forums/readthread/thread_id/189435/alwaysCrash sa:nej de tror ja inte, länk till film isf.J_Hayland sa:70-80 meter har han väl lyckats med nu?Robbott sa:Hej jag heter Jami Pierre och har droppat 55 meter.
jag droppar sittliftar lite då o då.. sen har de väll blivit några 2-3 metersklippor o nått hustak i Anton..