F
FrankieTheCat
Guest
Dspin 720.
Är det bara jag som tycker att Dspin 720 e det snyggaste tricken ever ??
amen, to thatjonathan-o sa:Skulle inte freeride införa en regel att man skulle behöva vara minst typ 16 för att få starta trådar? Det börjar spåra...
Eller ännu bättre 18 års åldergräns:Djonathan-o sa:Skulle inte freeride införa en regel att man skulle behöva vara minst typ 16 för att få starta trådar? Det börjar spåra...
haha , det skulle nog bli ett ganska dött forum då.sears sa:Eller ännu bättre 18 års åldergräns:Djonathan-o sa:Skulle inte freeride införa en regel att man skulle behöva vara minst typ 16 för att få starta trådar? Det börjar spåra...
Jo men man slipper massa skittrådarkrow sa:haha , det skulle nog bli ett ganska dött forum då.sears sa:Eller ännu bättre 18 års åldergräns:Djonathan-o sa:Skulle inte freeride införa en regel att man skulle behöva vara minst typ 16 för att få starta trådar? Det börjar spåra...
Länge leve stofil-trådarna!sears sa:Jo men man slipper massa skittrådarkrow sa:haha , det skulle nog bli ett ganska dött forum då.sears sa:Eller ännu bättre 18 års åldergräns:D
... o ... k ...e ... j ...FrankieTheCat sa:... jag frågade om en dspin.... inte om det är onödigt att lägga upp trådar om det ... jag vill bara ha ett svar ... inget klagande
HAHA you chode..FrankieTheCat sa:... jag frågade om en dspin.... inte om det är onödigt att lägga upp trådar om det ... jag vill bara ha ett svar ... inget klagande