Dub cork 1440

Dub cork 1440
Jekub sa:
oskarpedersen sa:
hyllengren sa:
nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...
Du glömde kolla på filmen eller??
men vafan, det är ju sjukt sant de han säger, orka dub cork 14. trick är inte snygga bara för att de är galna. det där ser ju bara sjukt freestyle ut
Enligt mig var det sjukt snyggt, klart att det aldrig kan bli lika cleant som en sw5 elr dylikt men inte fan var det fult elr freestyleliknande!?

Dub cork 1440
jeppenator sa:
lasssekongo sa:
hyllengren sa:
nej fy fan grabbar... Den går nog inte å få stil på, hur du än gör, om du så hoppar till månen och tillbaka...

sjukt dock nontheless!
heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..
med tanke på att farbror hyllengren är nyopererad ifrån en axelskada är de inte så konstigt att han inte får till sånna grabar..

dudäremot hasse skulle jag jättegärna se sätta en 360 med valfri grab ;)
Jeppenator backar upp sin lilla krambjörn hyllengren åter en gång =)

kan inte förstå hur man kan säga att det inte är stil på denna dub cork 1440! landingen är väl inte perfekt men nog fan är det stil på det han gör.

Dub cork 1440
triumfen sa:
jeppenator sa:
lasssekongo sa:
heregud nu kommer hyllengren igen... är inte det där stil?""? nog de sjukaste jag sett. du får nog inte samma grab på en 360 ens..
med tanke på att farbror hyllengren är nyopererad ifrån en axelskada är de inte så konstigt att han inte får till sånna grabar..

dudäremot hasse skulle jag jättegärna se sätta en 360 med valfri grab ;)
Jeppenator backar upp sin lilla krambjörn hyllengren åter en gång =)

kan inte förstå hur man kan säga att det inte är stil på denna dub cork 1440! landingen är väl inte perfekt men nog fan är det stil på det han gör.
Håller helt och hållet med, Jeppenator's kommentar kan ju ha varit det underligaste på länge, men han är ju skön trots allt. Skö-n sess boys.

Senast ändrad:
Dub cork 1440
Jekub sa:
oskarpedersen sa:
hyllengren sa:
Du glömde kolla på filmen eller??
men vafan, det är ju sjukt sant de han säger, orka dub cork 14. trick är inte snygga bara för att de är galna. det där ser ju bara sjukt freestyle ut
självklart e d inte snyggt bara för att d är galet, men han gör den insane snyggt bortsätt från landningen som kanske inte är perfekt. D e inte väldigt ofta någon stompar ett trick som ingen nånsin har landat på första försöket!
VART ser d freestyle ut??????

Dub cork 1440
Sjukt men håller med tidigare om att det inte är så mycket stil på det.

Dub cork 1440
såg ju ut som han kunde gjort 1620 som han stannade upp mitt i luften, men sick ändå med mute oxå!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp