Dubbel back

Dubbel back
börja med att göra 1 ½ till rygg, sen bara ta i massa och så kommer du kanske till fötter. iallafall till fyrfota. lycka till;)

Dubbel back
jag testa för första gången för en timme sedan. gjorde allt bra utom att jag sträckte ut mig efter första volten, landa på nacken. som tur var filma jag skiten, ser sjukt kul ut

Dubbel back
men asså de e bara att våga!!!:P hoppa i mitten av mattan inte på sidan, då kommer du bara att åka bakåt å typ flyga ur:P ett tips e att testa att bara överrotera i en backflip o landa på rygg först och sen når du kan det så provar du:P

Dubbel back
satsa som jag gjorde! pröva först att göra backflip och landa på ryggen och sen försöka slänga dej lite snett på andra backflippen och sen bara satsa och göra det!

Dubbel back
Kupera, då får du mer rotation. lixom håll upp benen mot magen, men dra isär dem samtidigt... då får man lite mer rotation, jag lovar!

Lycka till,
/Jonas

Dubbel back
Det kommer kännas askonstigt att göra den andra volten, och enligt mig är det den äckligaste av alla dubbelvolter jag gjort (dubbel framåt, dubbel bakåt, dubbel sido, dubbel flat) på studsmatta...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp