browniee Ny medlem 2008-07-06 dubbel backflip #1 hej..nu sätter jag flatspin..men nu fånderar jag på en dubbel back flip..kan ni ge mig nå rådd??
OWester Aktiv medlem 2008-07-06 dubbel backflip #2 vad sätter du mer än flat? vad har du för matta? sätter du ens backflip?
R rasmusericson Aktiv medlem 2008-07-06 dubbel backflip #3 Vad finns det för råd mer än att hoppa högt, slänga dig bakåt, å suga tag i käna så du kommer runt? och våga?
Vad finns det för råd mer än att hoppa högt, slänga dig bakåt, å suga tag i käna så du kommer runt? och våga?
jeppenator Aktiv medlem 2008-07-06 dubbel backflip #4 menar du på studsmatta? för du har postat de i forumet "allmänt skidsnack", alltså vill du göra de på skidor? förklara mer detaljerat så kanske folk kan hjälpa dig
menar du på studsmatta? för du har postat de i forumet "allmänt skidsnack", alltså vill du göra de på skidor? förklara mer detaljerat så kanske folk kan hjälpa dig
OWester Aktiv medlem 2008-07-06 dubbel backflip #5 jeppenator sa: menar du på studsmatta? för du har postat de i forumet "allmänt skidsnack", alltså vill du göra de på skidor? förklara mer detaljerat så kanske folk kan hjälpa dig Klicka för att se resterande... det står ju där uppe!? studsmatta.
jeppenator sa: menar du på studsmatta? för du har postat de i forumet "allmänt skidsnack", alltså vill du göra de på skidor? förklara mer detaljerat så kanske folk kan hjälpa dig Klicka för att se resterande... det står ju där uppe!? studsmatta.