Duglig Wakeboard?

Duglig Wakeboard?
ja dom gör ju nybörjarbrädor och är man inte erfaren i början behöver man inga proffsprylar, men se till att bindningarna är komfortabla. Jag får blodstopp i mina efter någon kvart jag. Och det suger!

Duglig Wakeboard?
köp den bästa och dyraste på direkten så slipper du köpa en ny när du tröttnat på din nybörjarbräda... Obrien Valhalla en riktigt skön bräda!

Duglig Wakeboard?
Köp ingen Ron Marks.

Hål dig till märken som LiquidForce, Freemotion (liquid Force), hyperlite mm.
Gå inte under 2999 för bräda med binding. typ Freemotion Frequency med choice binding.
Der är bra att börja med och brädan kan du åka på länga om du fatsnar för wakeboard.

Duglig Wakeboard?
Köp en bra direkt... jag hade en wakeskate för 3000 kr med bindning och sålde den efter 2 dagar och köpte en Hyperlight m**** något. Så mycket roliga och bättre grep framförallt!

Duglig Wakeboard?
Lukas_bromma sa:
köp den bästa och dyraste på direkten så slipper du köpa en ny när du tröttnat på din nybörjarbräda... Obrien Valhalla en riktigt skön bräda!
precis det går svin fort att lära sig och sen när man har lärt sig vill man inte ha nån dålig skit bräda ..... jag köpte Obrien Wastland som första bräda och har den fortfarande den är grymt skön !!.. den finns på junkyard för 5000:- www.junkyard.se

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp