Dumont´s egna pro model..399 Euro..

Dumont´s egna pro model..399 Euro..
Jag vet att den är jävligt snygg och att toppåkarna väljer att köra på den, tex sammy i king of style
 
Dumont´s egna pro model..399 Euro..
Dumonten verkar ju vara en av de vassaste parkskidorna på marknaden. Salomon har verkligen fått till en sjysst line med produkter i år. Känns däremot som att Armada stangerat lite, samma med 4frnt.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp