Dunder har vunnit två bärs! Vilken rackare.

richard_eklund

Ny medlem
Grattis Dunder till de två bärsen. Sök upp en Richard Eklund i St Anton så får du två kalla. Jag vill tacka för alla svaren och för att ni försökte. hej hej

Mmm segerns sötma är härlig.
Lär ju dock inte åka till St Anton, hinner inte med sådant i år... Men har du vägarna förbi linköping så kan du ju bjuda på en här...

Annars får jag väll ha dem innestående, man vet aldrig vad som händer i framtiden...

ha det!

Nä app app app, är man ens kvalad till tävlingen om man inte ens planerar en liten semester i Stanton..?
*sura miner från en dålig förlorare*
Nä, jag vill överklaga juryns beslut och menar att Dunder borde bli diskad och bärs gå vidare till Fredde (som ju faktiskt har åldern inne). Ska han inte heller ner går turen vidare. Inte mer än rätt, eller vad säger jurun?

Jag skulle säga som annakarin... Ska man inte till Anton så får man inga bira! Om jag minns fel hette tävlingen: "...vinner två bärs i St. Anton..." Därmed måste man vara i St. Anton för att inkassera vinsten. Jag förslår att golden goal får avgöra!

Annakarin: Fortsätter du såhär kan du vinna en helpensionerad säsong! Först en massa bira av Richard, sen en trerätters romantisk middag med mig... Fan, det går bättre för vissa än andra! :)

Christian: Jag har gått över to the dark side. Jag blev mutad av juryn. Härligt att kunna göra upp under bordet i sådana här elakartade tvister.
Korruption 4-ever!

Nu blir jag nästan bitter... Jag har vunnit de två ölen!
Sen att jag inte kan hämta ut vinsten är ju bara synd för mig... Köper man en bingolott och struntar i att kontrollera vinsten får man ju skylla sig själv om man sumpar en miljon? inte sant?

Jag är dock mycket villig att ge bort mina öl till AK.
Som jag ser det så är det fortfarande langning om jag ger mina öl till fredde, då jag inte skulle kunna göra det såvida jag inte är i St Anton.. ..vilket jag inte är!

Segern är min, men som god vinnare ger jag bort mina öl utan protest. Jag tävlar för att vinna, inte att få priset...

Jävla fan... You sneaky fuck! Det är ju fan klassat som doping! Jag ska tipsa dom Österrikiska myndigheterna om dig, du kommer få dina fiskar varma, det lovar jag! ...om du inte ger en öl till mig dvs.... ;)

Sneaky? jag?!
Jag nöjer mig ju med äran, skit i ölen!

"de två första svaren belönas med en bärs i st anton. så skynda på"
var ju rubriken till tråden.
Skulle man driva det till det yttersta så borde han ju bjuda mig till St Anton...

=)

Jamen titta, dunder har tagit sitt mycket sunda förnuft till fånga! Du har segern!! (bara jag får ölen:-)!

(Det ser plötsligt ut att bli massor av bärs åt mig.. Dunders bärs, Rikards jämkningsbärs (som han gav ut för att stävja hotfulla lobbygrupper och upplopp mot auktoriteten) och sedan även vadhelst den nära nog utlovade middagen med Atmer kommer att innehålla..kan bli en helkväll som bara kan sluta med frozen på funky, och sen är det riktigt färdigt)

*nöjd*

Jag tycker såhär. Jag bjuder alla här på freeride på öl nere i st anton. Och då ingår resa och boende på lyxigaste hottelet. Hela freeride på ett stort hotel, vilken fest. Och utanför hotelet så står 10 st helikoptrar som kan skjutsa folk upp till toppar i närheten när som hellst. Gratis bärs i baren och en massa skoj en hel säsong. Låter inte det ok. Jag pröjsar allt.

OBS: Det är ett skämt, men ack så kul det skulle bli.

Nu ska jag se Osbournes, hej då...!

det är ju Anna som är sneaky! Hon har ju som hon redan konstaterat lyckats få en jäääävla massa gratisprylar... :) Fan Anna, du borde satsa din karriär på sånt här att fiffla till dig prylar... (min middag är du ju iofs värd, men biran....)

iofs så skulle jag ju kunna kräva honom på öl fortfarande, fanns ju inget bästföre datum på tävlingen?

nackdelen är att det finns ett bästföre datum på ölen.

Det är väll där jag låter min "mesmännskiga godhet" (ja jag skrev mesmännskliga) komma in i bilden, drick min öl men skåla för fan för mig när ni dricker!

Ha det bra i St anton, kommer om två år.

Om dunder lyckas bli bjuden till St Anton, så lovar jag att personligen köpa en riktig stor kall GROGG till honom.
Det har han isåfall förtjänat på rena stilpoäng.

Jag vill inte kommentera mina fiffel-färdigheter Christian. Det kan vi diskutera över den goda middagen som jag redan ser fram emot :-)

Det är ju inte sneaky att ta emot saker man får, man är sneaky när man inte ger när man har mer än man behöver...

hm.

Hehe... Jag har aldrig sett ett så livligt forum på Freeride.nu... Jag röstar för att alla ger Anna en öl så att hon blir full som ett russin och börjar bjuda tillbaka alla gratisprylar! :)

ehh... tänkte inte riktigt på det... Hur blir du när du blir full då?

Wey! läste just en "du kanske drick lite mycket grej" från apoteket. `Kvinnor tål 25% mindre än män. henne borde vi ju supa under bordet ganska snabbt. Sen är hon iofs 25, hon kanske är van... men vafan, jag är ju student. jag pluggar och festar. Detta borde vi klara!

Jag ser det som ett uppdrag, helt klart! Men fan Dunder, du får ju inte vara med och se kalaset! Synd för dig... :)

bar du inte går och blir ledsen, hysterisk eller liknande, det orkar jag inte med... =)

lifes a bitch, skicka bilder! min adress finns på min sida... vore kul...
Ni får se till att åka igen om två år. lär ta en sväng dit ner då...

Jag tror att du blir kung över norra färöarna, liten bit av Hawaii, Wästgöta Kloster och hela vitryssland. + att du blir en jävel på att dansa schottis!

klart du inte blir snål. ingen vill vara snål och när man är full så är man vän med hela världen,
(om man inte blir Bitter men det tror jag inte att du blir)

Kung i Bayern kanske? haha... Det är inte "ni" som underskattar dig, utan Dunder! Jag skulle aldrig underskatta en sån som dig!

Kung över en liten bit av Hawaii vore en jävla bragd.. .. något som jag säkert klarar galant på fyllan (vad ska mr Bush säga?)

underskattar dig? fan jag har ju vetat om din närvaro i världen i typ mer än tre dagar!
inte tror jag väll att du blir ledsen och hysterisk. Är man 25, och har pluggat i fem så är man förbi sådant...

Haha! Jag visste det! Då har alltså jag vunnit en praktfylla på valfri ort! Whohoo!!! Hmm, gränna har jag hört ska vara trevligt... eller kanske värsterås... eller gamla hederliga estocolmo...

Kanske vi ska webfilma spektaklet så att dunder oxå har en ärlig chans att vinna fylla-på-valfri-ort-i-sverige? Men då sitter den luringen upploggad coh klämmer dit mejl direkt när jag börjar vifta med stålarna alternativt snörper på munnen och säger "glöm det, det är för dyrt".
Hm.

Jag citerar: "Kung över en liten bit av Hawaii är något som jag säkert klarar galant på fyllan"
Well? well?

Annakarin: Du måste ju veta hur du blir på fyllan efter fem år som student!? Alltså måste du veta svaret, alltså måste du utse en vinnare, alltså måste du bjuda mig på en jävla massa bira i Sthlm!

Tillbaka
Topp