Duscha i åre?

Joellangaker

Ny medlem
Duscha i åre?
Någon som vet om det finns något ställe där man kan duscha när man åkt skidor så man slipper bränna 140 spänn för att gå till holidayclub, någon ?

Duscha i åre?
När jag ändå håller på,

Allvarligt talat? Tänkte du bo i tält? Om så är fallet, så borde du väl spara in så pass att du har råd med Sauna-land nån gång i veckan? Om inte, duscha i den/det stuga/rum du hyrt? Om den/det stuga/rum du hyrt inte har någon dusch är du lurad. Eller återigen, sparat så mycket att du har råd med sauna-land nån gång i veckan?

Och kom inte dragandes med att man vill duscha varje dag. Vill man det hyr man ett boende med dusch.

Alt. Knalla ner till din lokala videobutik, hyr Ronja Rövardotter och betrakta denna noggrant. Där finns inspiration till något vi kan kalla för "Rövar-dusch".

Senast ändrad:
Duscha i åre?
Jibberisch sa:
När jag ändå håller på,

Allvarligt talat? Tänkte du bo i tält? Om så är fallet, så borde du väl spara in så pass att du har råd med Sauna-land nån gång i veckan? Om inte, duscha i den/det stuga/rum du hyrt? Om den/det stuga/rum du hyrt inte har någon dusch är du lurad. Eller återigen, sparat så mycket att du har råd med sauna-land nån gång i veckan?

Och kom inte dragandes med att man vill duscha varje dag. Vill man det hyr man ett boende med dusch.

Alt. Knalla ner till din lokala videobutik, hyr Ronja Rövardotter och betrakta denna noggrant. Där finns inspiration till något vi kan kalla för "Rövar-dusch".
saken är den att jag ska bara vara där i en dag så därför problemet. jag har pengar att bränna på saunaland men undrade bara om det danns alternativ ,

Duscha i åre?
Nu vet jag ju inte hur du tar dig från Åre efter din enda dag, sydjibber, men på nattågen finns det dusch ombord.

Duscha i åre?
Som LeeMyhr skriver. Om jag inte är helt fel ute så finns det dusch vid toaletterna på stationen, nere vid ica.

Kostar väl antagligen några guldmynt men knappast så dyrt som en saunabuffé.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp