greggan
Aktiv medlem
Dynafit Beast 16 problem med stoppers :0(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ungefär likadant ut på mina, fast jag har inga problem att stampa i dom. Jag ska kolla med Skantz på Dynafit imorgon, om han inte dyker in i tråden själv innan dess.greggan sa:Har du möjlighet att kolla om det är ungefär samma avstånd som på bilden?
Jag har testat och får inte i dem ens med milt våld!
Gött att höra!Glisseur sa:I övrigt måste jag säga att jag är nöjd med Beasten så här långt, på snön känns den som vilken bra, stabil bindning som helst. Inget glapp i sidled, man står lågt och elasticiteten känns bra. Efter två dagars användning bör väl tilläggas, får se hur jag känner efter några månader på dom.

Dynafit Tyskland då alltså?greggan sa:OK mina tycks vara av generationen före senaste uppdateringen.
Mina bindningar är köpta hos Tysken men jag erbjuder mig att utföra arbetet på egen hand bara delarna kommer mig tillhanda, vi får se hur Dynafit suporten fungerar :P
Sorry Dynafit i EU då. Med huvudkontoret då?greggan sa:Hasse, Dynafit EU!
Butiken där du handlat hjälper dig så klart så känn ingen oro Kompis. Oavsett butik du handlat av så hjälper de dig. Inte Dynafit i sig utan Dynafit via butiken.OK mina tycks vara av generationen före senaste uppdateringen.
Mina bindningar är köpta hos Tysken men jag erbjuder mig att utföra arbetet på egen hand bara delarna kommer mig tillhanda, vi får se hur Dynafit suporten fungerar :P
En liten följdfråga när det gäller bromsarna. Går det att byta dem på egen hand och var kan man köpa nya isf?Skantz sa:Butiken där du handlat hjälper dig så klart så känn ingen oro Kompis. Oavsett butik du handlat av så hjälper de dig. Inte Dynafit i sig utan Dynafit via butiken.OK mina tycks vara av generationen före senaste uppdateringen.
Å hoppas du är nöjd med grejorna och KBK = Kör bara kör
Peace
Inte på något enkelt sätt och inte med mindre än att man skruvar loss hell bindningen från skidan (kan bara rekommenderas ifall man använder inserts med maskingänga). Ett annat problem kan vara att övertyga Dynafit att sälja delarna!Pillard sa:En liten följdfråga när det gäller bromsarna. Går det att byta dem på egen hand och var kan man köpa nya isf?Skantz sa:Butiken där du handlat hjälper dig så klart så känn ingen oro Kompis. Oavsett butik du handlat av så hjälper de dig. Inte Dynafit i sig utan Dynafit via butiken.OK mina tycks vara av generationen före senaste uppdateringen.
Å hoppas du är nöjd med grejorna och KBK = Kör bara kör
Peace
http://skimo.co/dynafit-brakesPillard sa:Ja, jag klurade på det där. Googlade en bra stund i går kväll efter nånstans där man kan köpa nya bromsar utan nån vidare framgång. Är det så att de inte säljs?
Å fy satan. 50 dollar st...herrgard sa:http://skimo.co/dynafit-brakesPillard sa:Ja, jag klurade på det där. Googlade en bra stund i går kväll efter nånstans där man kan köpa nya bromsar utan nån vidare framgång. Är det så att de inte säljs?
Gissar att alla återförsäljare till dynafit kan ta hem dem åt dig (säkert jättedyrt).
Stört dyrt. Nästan lika bra att bunkra upp med en extra beast medan rean finns...Pillard sa:Å fy satan. 50 dollar st...herrgard sa:http://skimo.co/dynafit-brakesPillard sa:Ja, jag klurade på det där. Googlade en bra stund i går kväll efter nånstans där man kan köpa nya bromsar utan nån vidare framgång. Är det så att de inte säljs?
Gissar att alla återförsäljare till dynafit kan ta hem dem åt dig (säkert jättedyrt).
Mm, har ju redan en extra tådel hemma i reservherrgard sa:Stört dyrt. Nästan lika bra att bunkra upp med en extra beast medan rean finns...Pillard sa:Å fy satan. 50 dollar st...herrgard sa:http://skimo.co/dynafit-brakes