Dynastar Suger

Dynastar Suger
Alltså, allt de här började väl med den första modellen av trouble maker. vars stålkanter pajjade vid railing, nya modellen å nyare årsmodell av den med gröna monstret vart väl fixade eftersom stålkanten satt för löst och den slets lös av att landa på railen eller nått... Stod en jävla massa om det på Newschoolers och bilder där stålkanterna både släppt slitit sönder belag och de såg allmänt förjävligt för ett/nått år sedan.

Dynastar Suger
Jag köpte ett par begangnade dynastar och dom var det inge fel på så kom inte och sej att trouble maker suger bara för att dom går sönder det kan också vare fabriks fel.

Dynastar Suger
Drar upp den här gamla tråden igen för att få svar på min fråga...

Ni som körde på förra årets Troublemaker (gröna), har dom hållit bra eller går dom sönder så jävla lätt som alla säger? stålkanterna tänker jag på.

Dynastar Suger
min pajar hela tide har typ fem sprickor i kanterna och ena bindningen har skistopern pajat.....

Dynastar Suger
trouble maker äger. har typ 14 sprickor på bara ena stålkanten och dom håller ändå ska köra på dom ett år till;) D-D-D-Dynastar.,.,.,.,,.,..,.,..,.,

Dynastar Suger
alltså spricker gör ju skidor förr eller senare efter mycket railning men frågan är om dom pallar nåt överhuvudtaget så dom inte faller ihop efter 1 vecka.

Tillbaka
Topp