Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fuun :Dcrilleus sa:du hör väl på namnet om de är bra eller inte? :P
Marker m11?patricandersson sa:Hej , jag har precis köpt dynastar troubbelmaker dom värkar vara sköna.. köpte skidorna + 11.0 bindningar + frakt 200 kr, allt jag böhvde betala var 3500kr kolla den här sidan ( www.sport-conrad.de)
Haha, jasså. Inte enligt mig iaf..jet sa:Markerbindningen är helt okej.
Så länge man inte landar switch e den bra, men gör man det så är det lika bra att slänga sig i backen direkt för det är det man kommer få vara med om allt för många gånger med den bindningen!theusualsuspect sa:Haha, jasså. Inte enligt mig iaf..jet sa:Markerbindningen är helt okej.
word ! (lipa)crilleus sa:du hör väl på namnet om de är bra eller inte? :P
jag håller med marker är svin kassa switch hade dom på mina föra skidor å dom löste ut hela tiden å skistoppern payade ca. fem gånger på ett år! men nu har jag gått på dom här skidorna med look px12 JIB ti WIDE hoppas dom är bättre:DJosslo sa:Så länge man inte landar switch e den bra, men gör man det så är det lika bra att slänga sig i backen direkt för det är det man kommer få vara med om allt för många gånger med den bindningen!theusualsuspect sa:Haha, jasså. Inte enligt mig iaf..jet sa:Markerbindningen är helt okej.
Är en aning längre än dig, med ungeför samma vikt. Jag kör på ett par PE med look px12 jib bindningen, och de funkar klockrent.Torkkeli sa:Tänkte låna denna tråd då jag tycker att det är grymt onödigt att starta upp 100st trådar som handlar om samma sak, borde finnas regler för detta!
Hur som helst så har jag tänkt beställa Dynastar Trouble Maker från conrad.
Är 176cm och väger 67kg.
Tänkte köpa 165cm's skidorna då jag gillar att ha lite kortare skidor, har bättre kontroll på grejjerna i skog och hopp då.
Men nu till kruxet, vilka bindningar skall jag köpa med?
Det behöver absolut inte var dem bästa men huvudsaken är att dem tål tuffa landningar och att dem inte löser ut sig hur som helst.
Dessa har jag kikat mest på då dem ligger bra i pris, vilka rekomenderar ni?
Marker M14.0 Free 06/07 379 Euro
Marker M12.0 Free 06/07 349 Euro
Look PX 12 Ti Jib Wide 06/07 379 Euro
Priset är inklusive skidor såklart, Tacksam för svar!
edit. vad för slags montering på skidorna ska jag välja? Är som sagt mest en jibbare men jag gillar att köra offpist också när sånna förhållandne råder.
hoppas din px12 jib wide håller :D! själv blev jag ganska besviken när min paja andra dagenlllwglll sa:jag håller med marker är svin kassa switch hade dom på mina föra skidor å dom löste ut hela tiden å skistoppern payade ca. fem gånger på ett år! men nu har jag gått på dom här skidorna med look px12 JIB ti WIDE hoppas dom är bättre:DJosslo sa:Så länge man inte landar switch e den bra, men gör man det så är det lika bra att slänga sig i backen direkt för det är det man kommer få vara med om allt för många gånger med den bindningen!theusualsuspect sa:Haha, jasså. Inte enligt mig iaf..