e`doggo clothing

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
e`doggo clothing
Smoerjmej sa:
D-Jonsson sa:
Smoerjmej sa:
1. Jag menar emo
2. cm snacket kan ju inte skippas. folk får väll tycka vad dom vill om hur det ser ut, men inte tackar långa personer nej när ett vettigt alternativ erbjuds. alla har rätt till en tröja som när knäna, oavsett kroppslängd:P
1. utväckla vad du menar.
2. klart dom får ha som dom vill.. men det är ju inte diskutionen. Han vill få ut om vi tycker det är snyggt. pressis vad ja svarat. "jevlit fult".. right?

och klart dom där passar till någon på 2meter + men typ "edoggo" dom har ju tröjjorna som arabklänningar. DET TYCKER JAG ÄR FULT! presiss som han vill ha svar på. snyggt, coolt, fult osv.
Ahaaa! isåfall svarar jag: Snyggt!
bra.. nu fattar du.

e`doggo clothing
asså vad är det med dej ! haha, du kommer alltid vara hatad på denna sida stick till nån annan...

e`doggo clothing
Setermaan sa:
triumfen sa:
Gudrunnator sa:
Here we go again...

"tycker dom att dom är gangstah eller i klänningar?"

Du frågar alltså om de antingen tycker att de är "gangstah" eller att de är i klänningar.
Jag undrar om dom anser sig vara gangstah's för att dom har hoodies som går nedanför knäna.
Jag anser mig alltid vara GANGSTAH.
Coolt, är du hemlös också. Rånar du affärer osv elleR? gangstern

e`doggo clothing
vafan, killen har juh iallafall hittat en "affärsidé" och verkar inte ha några problem med att bli av med det han gör.

Sen att den stora skaran inte gillar det är väl skit det samma, det måste juh vara en del av att vara lite udda.

Förutom längden gillar jag dem, som tur är har mamma en bra sax och en symaskin om nån får för sig att ge mig en! :S
Inget högt betyg dock.

e`doggo clothing
haha jag tycker det är okej, för det är ju inga arabklänningar, jag menar sen när har araber börjat gå runt i färg glada hoodies?
ne jag tycker du och alla andra som ens bryr sig är riktiga geeks, allting har gränser men edoggo tröjorna har inte passerat den än, jag menar det är sjukt fult att ha på sig en edoogo tröja på stan och så men i backen skare vara stort. så är det bara!
jag menar jag har tajta byxor på mig och rätt stora tröjor gemfört med byxorna men i backen är det fett baggy som gäller!

e`doggo clothing
Hahaha tvättäkta haters!
Låt folk ha på sig vafan dom vill, vem säger att magtröjor är rätt och klänningar är fel?
Och droppa snälla allt snack om gangsta och inte, det är bara skämmigt.

e`doggo clothing
nillen sa:
haha jag tycker det är okej, för det är ju inga arabklänningar, jag menar sen när har araber börjat gå runt i färg glada hoodies?
ne jag tycker du och alla andra som ens bryr sig är riktiga geeks, allting har gränser men edoggo tröjorna har inte passerat den än, jag menar det är sjukt fult att ha på sig en edoogo tröja på stan och så men i backen skare vara stort. så är det bara!
jag menar jag har tajta byxor på mig och rätt stora tröjor gemfört med byxorna men i backen är det fett baggy som gäller!
Fake du är..

e`doggo clothing
det är sånna här trådar som får folk att upptäcka denna slags stil, så det är bara ett plus för han. tycker bara att det är kul att han gör egna kläder.. stfu

e`doggo clothing
Dom är ju fett cleana :D Men "The YEAH" är ganska mke för stor tkr jag de ser ut som på bild på hemsidan :S inte så speciellt snyggt, men typ alla andra funkar väl =)

e`doggo clothing
Själv tycker jag det inte är så snyggt. men i och med att det säljer slut så snabbt så borde det ju finnas dom som köper. Som sagt så måste det finnas dom som tillvärkar kläderna ingen annan gör.

Sen dom minsta storlekarna tycker jag är ganska snygga. som den helsvarta som Anton Jansson har. Men dom där "The Savanna" är ruggigt fula.

Det är dock ett ganska coolt märke.

e`doggo clothing
En fråga angående edoggo kläder. Beställer ni dom från USA för typ sjukt överviktiga personer eller hur får ni tag på dom?

e`doggo clothing
Victors sa:
En fråga angående edoggo kläder. Beställer ni dom från USA för typ sjukt överviktiga personer eller hur får ni tag på dom?
en gravt överviktig person hade nog sett ut som en stoppad korv i en e'doggo. dom har nog beställt tröjorna från sydostasien där världens längsta människor finns. mest troligt är ju dock att dom är hemmasydda

e`doggo clothing
Hogizz sa:
nillen sa:
Fake du är..
nee, jag tycker bara det är så det ska vara :)

e`doggo clothing
e`doggo clothing
Man blir så jävla förbannad på sånthär. Du skapar en tråd endast för att ifrågasätta någons kläder! Det är fan inte friskt. Det är som om jag skulle starta en tråd och fråga hur fan man kan äta yoghurt till frukost eller nåt annat dumt. Skärpning!

Senast ändrad:
e`doggo clothing
Technique sa:
Victors sa:
en gravt överviktig person hade nog sett ut som en stoppad korv i en e'doggo. dom har nog beställt tröjorna från sydostasien där världens längsta människor finns. mest troligt är ju dock att dom är hemmasydda
dom är hemsydda.

e`doggo clothing
Ni som säger att åsikter är hat, ja ni borde läsa på lite. Men ja, Långa tees m.m har inga gangsters utna det har pojkflickor som vill ha stock av Bertil 57. Fullt som fan och töntigt.
Men kan ju inte säga att jag hatar dem som har det utan jag bara tycker det är kul att se folk som är tragiska.

e`doggo clothing
kan någon admin låsa tråden? sånna här trådar ska inte få komma upp. användare som startar sånna här trådar borde bannas

e`doggo clothing
triumfen sa:
Gudrunnator sa:
Here we go again...

"tycker dom att dom är gangstah eller i klänningar?"

Du frågar alltså om de antingen tycker att de är "gangstah" eller att de är i klänningar.
Jag undrar om dom anser sig vara gangstah's för att dom har hoodies som går nedanför knäna.
Det framgår inte av texten, lär dig svenska för fan.

e`doggo clothing
Perkal sa:
Ni som säger att åsikter är hat, ja ni borde läsa på lite. Men ja, Långa tees m.m har inga gangsters utna det har pojkflickor som vill ha stock av Bertil 57. Fullt som fan och töntigt.
Men kan ju inte säga att jag hatar dem som har det utan jag bara tycker det är kul att se folk som är tragiska.
Hater! Det är ju fortfarande en kränkning, mänskliga rättigheter du vet?
läs på föööfaaan

e`doggo clothing
Front5 sa:
kan någon admin låsa tråden? sånna här trådar ska inte få komma upp. användare som startar sånna här trådar borde bannas
Naaw:( Jag har haft riktigt roligt åt den här tråden. Vill du verkligen ta ifrån mig det?

(Snyftbild bifogas!)

e`doggo clothing
Front5 sa:
Naaw:( Jag har haft riktigt roligt åt den här tråden. Vill du verkligen ta ifrån mig det?

(Snyftbild bifogas!)

H_rd_rock__345793w.jpg

e`doggo clothing
Front5 sa:
Varför? haha, jag har en åsikt som jag vill dela med mig av.. Många som delar den med mig även många som inte gör det.

hahaha fan va alla tjuter liksom. Ni klagar på att jag h8ar för ja inte gillar kläderna, men ni h8ar ju sönder tillbaka i era kommentarer :p

Bara för att lite kändare profiler som jeppenator etc. tycker de är fett tungt med nattlinnen ska resten av sverige tycka så haha=)

e`doggo clothing
midgetboi sa:
jag fattar inte att man vill ha på sig magtröjor?

e'doggos tröjor är ju sjukt cleana!
HALLÅ!?!?!? VARFÖR H8AR INTE HELA FREERIDE SÖNDER PÅ DENNA KOMMENTAR DÅ:P PRecis samma sak. hahahah ni är så roliga:)

e`doggo clothing
e`doggo clothing
Hogizz sa:
Perkal sa:
läs på föööfaaan
DEMOKRATI

LIBER YOU'VE GOT TO FUCKING LOVEIT YES?½!:XXX

e`doggo clothing
fan va sjysst de här är alltså, underhållning på hög nivå. Ett gäng (enligt mitt tyckte) wannabe gangsters i för långa kläder som dampar loss:P

e`doggo clothing
triumfen sa:
Front5 sa:
Varför? haha, jag har en åsikt som jag vill dela med mig av.. Många som delar den med mig även många som inte gör det.

hahaha fan va alla tjuter liksom. Ni klagar på att jag h8ar för ja inte gillar kläderna, men ni h8ar ju sönder tillbaka i era kommentarer :p

Bara för att lite kändare profiler som jeppenator etc. tycker de är fett tungt med nattlinnen ska resten av sverige tycka så haha=)
Word! Tro inte att ni kan få något tillbaka när ni själva har sådan dålig stil.

e`doggo clothing
Haha folk i den här tråden är ju såå skön.

Ingen i den här tråden är gangster för då skulle dom inte grina så mkt.

Sen är det jävligt najs med stora kläder osv.
men slutar tröjan där pjäxorna börjar så..
..som i e´doggo rullen, wtf? de blev överdrivet, små flickor som åker i klänningar.
helt ärligt så är det inte helt straight ENLIGT MIG.
Skulle se mkt bättre ut om dom kapa tröjorna ett par cm.
sen beror de väl på vem som har dom, men dom flesta här på fr är ju ca 150-165 och verkar det ju som satt...eh..ja!
Skulle se mkt bättre ut på tex den store jeppenator som har lite längd.

Alla i den här tråden har ju i stort sett sagt sin åsikt och här är MIN åsikt!

varsågod att h8a..

Senast ändrad:
e`doggo clothing
Pussss sa:

..som i e´doggo rullen, wtf? de blev överdrivet, små flickor som åker i klänningar.
sen beror de väl på vem som har dom, men dom flesta här på fr är ju ca 150-165 och verkar det ju som satt...eh..ja!

varsågod att h8a..
HAHA, är alla på freeride midgets?

låt folk ha på sig det dom trivs i!!

e`doggo clothing
Kinkan sa:
Pussss sa:

varsågod att h8a..

"låt folk ha på sig det dom trivs i"

Haha sa jag att dom inte fick ha det elr?
klart som fan att alla får ha på sig det dom känner att dom trivs i.

e`doggo clothing
Kinkan sa:
Pussss sa:

varsågod att h8a..

Då är frågan, varför får inte folk lägga upp sina filmer på freeride om de är sämre än Henrik Harlaut?

e`doggo clothing
Perkal sa:
Hogizz sa:
Perkal sa:
läs på föööfaaan
DEMOKRATI

LIBER YOU'VE GOT TO FUCKING LOVEIT YES?½!:XXX
Say what now?

triumfen sa:
Nu chansar jag bara men tror inte typ Hjalle tycker det är så tungt med nattlinnen.

Kinkan sa:

Gränsen för dvärg är under 150cm :>

e`doggo clothing
Pussss sa:
Kinkan sa:
Pussss sa:

varsågod att h8a..

"låt folk ha på sig det dom trivs i"

Haha sa jag att dom inte fick ha det elr?
klart som fan att alla får ha på sig det dom känner att dom trivs i.
jag syftade inte på det du skrev

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp