JohnFrusciante
Ny medlem
E-Dollo Welcome Back Edit
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Öhm näe tror inte de. tycker dom va typ fett onajs.Kachoke sa:kommer folk bli lika galen i dom där Salomon jackorna som alla blev med gangsta och magic suit?
Jag tror fan det, dels för att de kommer vara billigare och dels för att den e snyggare. Jag är svag för sån blåfärg tillsammans med vit, så risken finns ju att man blir kallad för wannabe nästa säsong, skulle lätt kunna tänka mig jackan. Sen vet jag inte riktigt om jag skulle göra samma sak med byxorna dock. Även fast det blev snyggt också.Granli sa:Öhm näe tror inte de. tycker dom va typ fett onajs.Kachoke sa:kommer folk bli lika galen i dom där Salomon jackorna som alla blev med gangsta och magic suit?
Det är ju för att Orage sponsrar B&E Project...Schulle sa:Är det salomon då ? I slutet så tackar han ju Orage !? :O
Sponsorbyte ???
Det är sant, men jackan kändes inte riktigt salomon :/ men konstigt att han inte tackar salomon?Loertiger sa:Det är ju för att Orage sponsrar B&E Project...Schulle sa:Är det salomon då ? I slutet så tackar han ju Orage !? :O
Sponsorbyte ???
De är salomon, De står de på den ocksåSchulle sa:Det är sant, men jackan kändes inte riktigt salomon :/ men konstigt att han inte tackar salomon?Loertiger sa:Det är ju för att Orage sponsrar B&E Project...Schulle sa:Är det salomon då ? I slutet så tackar han ju Orage !? :O
Sponsorbyte ???
Jag tycker man borde få ha vikka kläder man vill. Varför ska man kalla nån wannabe för dom har snygga kläder??:PMisterister sa:Jag tror fan det, dels för att de kommer vara billigare och dels för att den e snyggare. Jag är svag för sån blåfärg tillsammans med vit, så risken finns ju att man blir kallad för wannabe nästa säsong, skulle lätt kunna tänka mig jackan. Sen vet jag inte riktigt om jag skulle göra samma sak med byxorna dock. Även fast det blev snyggt också.Granli sa:Öhm näe tror inte de. tycker dom va typ fett onajs.Kachoke sa:kommer folk bli lika galen i dom där Salomon jackorna som alla blev med gangsta och magic suit?
Varför blir man kallad plugghäst för att man har bra betyg?DanielMyhr sa:Jag tycker man borde få ha vikka kläder man vill. Varför ska man kalla nån wannabe för dom har snygga kläder??:PMisterister sa:Jag tror fan det, dels för att de kommer vara billigare och dels för att den e snyggare. Jag är svag för sån blåfärg tillsammans med vit, så risken finns ju att man blir kallad för wannabe nästa säsong, skulle lätt kunna tänka mig jackan. Sen vet jag inte riktigt om jag skulle göra samma sak med byxorna dock. Även fast det blev snyggt också.Granli sa:Öhm näe tror inte de. tycker dom va typ fett onajs.