mm, men den ända gula är en "kort".. vill helst ha en lång...CharlesAndreas sa:http://www.echeadwear.com/
Kolla
Ok, Men ja måste kolla om det finns en sån iaf, blev sugen att köpa nu när du nämde de. xDdajvD sa:mm, men den ända gula är en "kort".. vill helst ha en lång...CharlesAndreas sa:http://www.echeadwear.com/
Kolla
men tack ändå =)
är det ditt problem elr ?effeh sa:asså sluta hypa efter gul.
men du hade faktiskt kunna lägga in det i forumet om skidstället ist för att göra ett nyttdajvD sa:men läs inte mina trådar då ? jag kanske vill ha en gul mössa och ett gult skid ställ ?
sluta h8a..
har du bild på den du har ? (är den till salu) =)Pussss sa:Line hade en i vintras iaf! har en hemma med rosa tryck på..